همیلتون برنده جی پی پر هرج و مرج فرمول یک عربستان سعودی شد تا با ورشتاپن برابری کند

بعد از هرج و مرج، سوزن، سوء تفاهم و برخی مسابقات کاملاً سازش ناپذیر، کار جالبی به طول انجامید. به پیروز شدن بروید و لوئیس همیلتون به درستی تحویل داده شد، برد او در جایزه بزرگ عربستان سعودی تضمین کرد که اکنون چیزی در فینال فصل فرمول یک وجود ندارد.

شکست دادن رقیب عنوان قهرمانی مکس ورستاپن به ثانیه، این جفت اکنون پس از یک مسابقه پیچیدگی و سردرگمی که شاید در فصلی که پیش‌بینی آن غیرممکن بوده است، از نظر امتیاز در یک سطح هستند. دو قهرمان یک مسابقه بد خلقی را تحمل کردند و هر دو با دیدگاه های متفاوت رفتند، همیلتون رقیب خود را به خطرناک بودن متهم کرد و ورشتاپن ناراحت شد. آنچه مشخص شد این است که هیچ کدام از این دو هفته آینده در ابوظبی چیزی روی میز نمی گذارند.

تحقیقات و بررسی‌ها تا شب بعد از این ماجرای استاکاتو که توسط پرچم‌های قرمز، ماشین‌های ایمنی و دو رهبر درگیر مکرر در مسیر قطع شد، ادامه خواهد داشت، اما در نهایت و برای عنوان او بسیار مهم امیدوار است که همیلتون خسته از کار افتاده باشد. p>

همیلتون با ۸ امتیاز عقب تر از ورشتاپن به مسابقه رفته بود، آنها اکنون در یک سطح هستند. در طول این فصل جذاب پنج بار دست به دست شده است، که بین آنها کم شده است، اما البته همیلتون تجربه درگیری های پرتنش را دارد، اولین عنوان خود را در آخرین مسابقه سال ۲۰۰۷ به دست آورد و سپس آن را در یک مسابقه میخکوب کننده مهر و موم کرد. یک سال بعد در برزیل.

>=”dcr-nnoipb”>میک شوماخر در دور یازدهم گرندپری عربستان سعودی در جده تصادف کرد. عکس: پیتر فاکس/گتی ایماژ

همیلتون اعتراف کرد که مسابقه چقدر سخت بوده است. او گفت: “من مدت طولانی است که مسابقه می دهم و این فوق العاده سخت بود.” سعی کردم تا جایی که می‌توانم معقول و سرسخت باشم و با تمام تجربه‌ام فقط ماشین را در پیست نگه دارم و تمیز بمانم. سخت بود. ما همه چیز را به سمت ما پرتاب کرده بودیم.”

پیتر بونینگتون، مهندس مسابقه همیلتون، به مرد خود نسبت به نحوه مدیریتش نسبت داد و خاطرنشان کرد: “این سر خونسردی بود که پیروز شد. بیرون». با توجه به حوادثی که مسابقه را در حین چرخش بین دو رقیب مشخص کرد، این یک مهارت ضروری فراتر از کشتی گرفتن با این مدار پرسرعت و دشوار بود.

همیلتون برتری خود را حفظ کرد. زمانی که ردبول ترجیح داده بود زیر خودروی ایمنی قرار نگیرد. حداقل تا اینجای کار کاملاً ساده بود.

هنگامی که مسابقه از یک شروع ایستاده از سر گرفته شد، همیلتون، مانند یک گلوله، در نوبت اول پیش افتاد، اما ورشتاپن به بیرون رفت و فاصله را قطع کرد. گوشه دو به جلو ظاهر شود. استبان اوکن از این مزیت استفاده کرد و به مقام دوم رسید و مسابقه بلافاصله پس از تصادف چند اتومبیل در خط میانی دوباره متوقف شد.

با توقف مسابقه، مدیر مسابقه FIA، مایکل، دوباره متوقف شد. ماسی به ردبول این شانس را داد که ورشتاپن به دلیل این حادثه پشت سر همیلتون به رتبه سوم سقوط کند، نه اینکه مهمانداران را درگیر کند. در صحنه‌های بی‌سابقه مذاکرات با ماسی، ردبول این پیشنهاد را پذیرفت و قبول کرد که ورشتاپن مجبور شد مکان را رها کند و اکنون اوکن، همیلتون را سفارش داده است.

ورشتاپن به طرز درخشانی در نمایشگاه راه اندازی شد. شروع مجدد، شیرجه زدن از داخل برای گرفتن برتری، در حالی که همیلتون یک دور بعد سریعاً از اوکن گذشت تا به مقام دوم برسد.

دو نفر جلو بلافاصله با چسبیدن همیلتون به دم ورشتاپن کنار رفتند. ، به طرز وحشیانه ای سریع همانطور که با زمان یکدیگر مطابقت داشتند. دوره‌های مکرر ماشین ایمنی مجازی برای مقابله با زباله‌هایی که در مسیر پرتاب می‌کردند دنبال شد و زمانی که مسابقه دوباره در دور ۳۷ شروع شد، همیلتون تلاش کرد از پیچ یک عبور کند و در پیچ یک جلو افتاد، اما ورشتاپن پیشتازی را حفظ کرد و کاغذ لمسی را روشن کرد. نقطه اشتعال.

تیمش به ورشتاپن گفته بود که جایگاه را به همیلتون برگرداند، اما وقتی ورشتاپن ظاهراً به دنبال این کار بود، سرعتش را کاهش داد، همیلتون به عقب ردبول برخورد کرد و به او آسیب رساند. بال جلو مرسدس می‌گوید که نمی‌دانستند ورشتاپن کند می‌شود و تیم به همیلتون، که نمی‌دانست ورشتاپن چه می‌کند، اطلاع نداده است. همیلتون عصبانی بود و ورشتاپن را متهم به تست ترمز او کرد. هر دو راننده به دلیل این حادثه توسط مهمانداران تحت بازرسی قرار دارند و ممکن است جریمه هایی اعمال شود.

راهنمای سریع

چگونه امضا کنم برای هشدارهای اخبار ورزشی آماده هستید؟

نمایش

  • دانلود برنامه Guardian از اپ استور iOS در آیفون یا فروشگاه Google Play در گوشی های اندرویدی جستجوکردن برای “The Guardian”.
  • اگر قبلاً برنامه Guardian را دارید، مطمئن شوید که در آخرین نسخه هستید.
  • در برنامه Guardian، روی دکمه زرد رنگ در پایین سمت راست، سپس به تنظیمات (نماد چرخ دنده)، سپس اعلان‌ها بروید.
  • اعلان‌های ورزشی را روشن کنید.
آیا این مفید بود؟

ooter>

ورستاپن سپس به همیلتون اجازه عبور داد اما بلافاصله با شوت به سمت بالا رفت تا دوباره پیشتاز شود، اما با انجام این کار از مسیر خارج شد. سپس به دلیل ترک پیست و کسب برتری پنج ثانیه پنالتی دریافت کرد و یک دور بعد ورشتاپن یک بار دیگر به رقیبش اجازه داد که در دور قبلی به اندازه کافی این کار را انجام نداده باشد. بعد از همه هرج و مرج، همیلتون در نهایت رهبری کرد و لاستیک های ورشتاپن فرسوده شدند و نتوانستند رهبر را که به پیروزی قابل توجهی دست یافته بود، بگیرد.

این برای ورشتاپن که خیلی زیاد بود. بلافاصله مراسم تریبون را ترک کردند و سرودها به پایان رسید. “این ورزش بیشتر در مورد مجازات است تا مسابقه و برای من این فرمول یک،” او گفت: “چیزهای زیادی رخ داد که من کاملاً با آنها موافق نیستم.”

هر دو تیم نظرات متفاوتی در مورد این حوادث داشت، اما هر دو اکنون باید به جلو نگاه کنند. پس از ۲۱ مسابقه بسیار رقابتی، آخرین مسابقه درام تب‌آلود و غیرقابل پیش‌بینی، فصل در یک ضربات یک‌باره تصمیم‌گیری می‌شود که بدون شک هر دو راننده جایگاه خود را به دست آورده‌اند، اما درست زمانی که احترام بین آن‌ها به پایین‌ترین حد خود برسد.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *