همکاری علمای اهل سنت در جلوگیری از شیوع کرونا ستودنی است

همکاری علمای اهل سنت در جلوگیری از شیوع کرونا ستودنی است

همکاری علمای اهل سنت در جلوگیری از شیوع کرونا ستودنی است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مصطفی علما در جلسه شورای هم اندیشی روحانیت که با حضور استاندار کرمانشاه در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هیچ عبادتی همچون روزه انسان را تسویه نمی‌کند، زیرا فلسفه وجودی ما برای رعایت تقوا است.

وی با استناد به فرمایشات پیامبر اسلام (ص) افزود: پیامبر اسلام (ص) در معرفی ماه مبارک رمضان می‌فرمایند: «مردم شهر خدا به شما اقبال کرده» لذا باید قدر و اهمیت این ماه را بیشتر بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: پیامبر رحمت (ص) ماه مبارک رمضان را بدرقه می کرده، لذا روایت است که ۶ روز بعد از ماه را روزه دار بوده است.

وی گفت: باید جوانان را بیشتر دریابیم و به صورت جدی آنها را آموزش دهیم زیرا سکان هدایت کشور در آینده در دستان همین جوانان است.

آیت الله علما با تشکر از مسئولان و مردم برای اتحاد علیه ویروس منحوس کرونا تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی و همدلی بین مسئولان و مردم از استان‌های پیشگام و پیش رو در کنترل ویروس کرونا هستیم ولی باید این اتفاق نظر و وحدت رویه همچنان استمرار داشته باشد تا هر چه زودتر شاهد ریشه کنی ویروس کرونا از سطح جهان باشیم.

وی با گرامیداشت هفته کارگر و معلم خاطر نشان ساخت: با همت و تلاش کارگران چرخ‌های تولید بهتر از قبل باید بچرخد و به رغم کمبودها مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید نامگذاری کردند، زیرا به همت و تلاش کارگران و آحاد مردم باور دارند، هفته معلم هم با یاد و خاطره فیلسوف، متفکر و فقیه شهید آیت الله مطهری شروع می‌شود، شخصیتی که امام راحل فرمود، بلا استثنا تمامی آثار ایشان مفید است.

همچنین حجت الاسلام فاضلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت: امروز در موضوع کنترل ویروس کرونا همراهی و همدلی مسئولان استان بسیار قابل توجه است که این همراهی از سرمایه‌های معنوی استان هستند.

وی با اشاره به رزمایش مساوات و همدلی رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: خوشبختانه در شهرهای اهل سنت استان همکاری خوبی برای این حرکت بزرگ معمول شده و جامعه اهل تسنن استان این حرکت را خوب مدیریت کرد.


منتشر شده

در

کرمانشاه

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *