همکاری ایران و بلغارستان در حوزه روابط کار و مبارزه با فقر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی حسین شهریور از امضای یادداشت تفاهم همکاری مشترک ایران و بلغارستان توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان و وزیر کار و سیاست‌های اجتماعی بلغارستان خبرداد و اظهار داشت: امضای این سند موجب تحکیم و تقویت روابط بین دو کشور خواهد شد.

مدیر کل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه همکارهای دو کشور ایران و بلغارستان در سطح مناسبی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با تبادل اطلاعات و تجارب، سفرهای مطالعاتی، برگزاری کنفرانس‌ها و کارگاه‌های آموزشی مشترک مناسبات دو کشور در حوزه‌های تخصصی دو وزارتخانه نیز توسعه پیدا می‌کند.

شهریور افزود: طرفین علاوه بر همکاری در زمینه روابط کار، سیاست‌های فعال اشتغال، آموزش‌های حرفه ای برای افراد شاغل و بیکار و اعزام نیروی کار در حوزه حمایت‌ها و کمک‌های اجتماعی برای گروه‌های جمعیتی آسیب پذیر، حفاظت فنی و بهداشت، توسعه تأمین اجتماعی و نظام بازنشستگی با یکدیگر همکاری دو جانبه خواهند داشت.

مدیر کل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: تبادل اطلاعات و تجربه در زمینه سیاست‌ها و اقدامات درآمدی برای مبارزه با فقر و همچنین سیاست‌های مربوط به حقوق افراد دارای معلولیت بخشی از همکاری‌های دو وزارتخانه است.


منتشر شده

در

اخبار اقتصادی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *