هشدار بزرگترین مرغدار بریتانیایی به افزایش قیمت مرغ

صاحب بزرگترین تأمین کننده مرغ در بریتانیا هشدار داده است که هزینه مرغ انتظار می رود که بیش از ۱۰ rise افزایش یابد ، و اضافه کرد که غذا در بریتانیا “بسیار ارزان است”. = “https://www.theguardian.com/business/bernard-matthews” data-component = “auto-linked-tag” data-link-name = “in link body”> Bernard Matthews و ۲ خواهر گروه غذایی ، خواستار “تنظیم مجدد” قیمت ها برای نشان دادن هزینه واقعی تولید غذا شد.

“چگونه می توان درست است که هزینه یک مرغ کامل کمتر از یک پیمانه آبجو باشد؟ شما در حال نگاه به دنیایی متفاوت هستید که خریدار هزینه بیشتری پرداخت می کند. مردم انگلستان آن را مصرف می کنند.

مرغ محبوب ترین گوشت کشور است و مصرف آن بسیار بیشتر از گوشت گاو ، گوسفند یا خوک است. هر گونه افزایش قیمت احتمالاً تأثیر نامتناسبی بر خانواده های کم درآمد خواهد داشت.

بوپاران ، که امکانات آن در انگلستان و اروپا بیش از ۱۰ میلیون پرنده در هفته ، بریتانیا در حال ورود به دوره جدیدی است ، دوره ای که در آن کمبود نیروی کار و افزایش قیمت کالاها به وجود می آید. میانگین انتخاب کمتر و قیمتهای بالاتر. “>

رنجیت سینگ بوپاران عکس: تیم اسکریونر/REX/Shutterstock
igure>

وی گفت افزایش تورم “زنجیره تامین بخش مواد غذایی را خراب می کند” و دولت نمی تواند مشکل را برطرف کند.

” روزهایی که می توانید با یک مرغ ۳ پوندی به یک خانواده چهار نفره غذا بدهید ، رو به پایان است. ما به قیمت گذاری شفاف و صادقانه نیاز داریم. وی گفت: “این یک تنظیم مجدد است و ما باید معنی آن را مشخص کنیم.” از نظر نسبی ، خرید مرغ امروز ارزان تر از ۲۰ سال پیش است. ”

۶۰۰ مزرعه و ۱۶ کارخانه این گروه ، که ۱۸۰۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند ، با هزینه های سرسام آوری روبرو هستند که بوپاران گفت در سال گذشته بین ۴۵۰ تا ۵۵۰ درصد افزایش یافته است.

او گفته می شود دستمزد و هزینه خوراک طیور ۱۵ درصد افزایش یافته است در حالی که سایر نهادها ، از جمله مکمل های غذایی ، تراش چوب برای زباله ، مواد ضد عفونی کننده و هزینه های دامپزشکی تا ۲۰ درصد افزایش یافته است.

در کنار افزایش دستمزد رانندگان HGV ، که هنوز در کمبود هستند ، هزینه سوخت در حال حاضر در بالاترین میزان خود قرار دارد nce 2013.

“تورم زیرساخت های زنجیره تامین بخش مواد غذایی را از بین می برد و توانایی آن برای عملکرد عادی را دارد. بوپاران ، که به دلیل موقعیتش در تأمین بسیاری از خرده فروشان عمده خیابان اصلی ، ملقب به پادشاه مرغ است ، گفت: “از مزرعه تا بشقاب شما.”

او گفت که باید در افزایش اتوماسیون برای تأمین آینده عملیات او ، و افزود تورم در کوتاه مدت به دلیل موج افزایش هزینه ها می تواند به “دو رقمی” برسد.

“ما واقعاً مجبوریم بوپاران گفت: “درباره اولویت های غذایی ما و هزینه آنها متفاوت فکر کنید.” بوقلمون ها برای فصل جشن آماده هستند ، اما در بلند مدت گفت: “نیروی کار کمتر به معنی انتخاب کمتر ، محدوده اصلی ، قفسه های خالی و تورم دستمزد است ، و این تغییر نمی کند.

” ما باید برای حل این مسائل با زنجیره های تأمین و مشتریان خود کار کنیم ، اما این امر هزینه دارد. “

به ایمیل روزانه Business Business ثبت نام کنید یا در Twitter توییتر Guardian Business را دنبال کنیدBusinessDesk

بوپاران این آخرین موردی است که نسبت به تورم قیمت مواد غذایی با افزایش قیمت کالاهای جهانی هشدار می دهد ، که با احیای تجارت و کاهش بیماری همه گیر در مناطق کلیدی مانند ایالات متحده و غرب اروپا ، همراه با مسائل مربوط به تولید ناشی از ترکیبی از بحران آب و هوا مرتبط است. و تعطیلی مربوط به Covid-19.

انگلستان نیز سابق است pericing کمبود پرسنل از آنجا که جریان کارگران از سایر نقاط اروپا که بخش بالایی از کسانی را که در فرآوری مواد غذایی کار می کردند تشکیل می دادند ، پس از برگزیت کاهش یافته است.

در تابستان فدراسیون غذا و نوشیدنی ، که نماینده هزاران تولید کننده مواد غذایی است ، گفت که قیمت مواد غذایی تا پاییز حدود ۵ درصد افزایش می یابد و بوقلمون و محصولات گوشت خوک در کریسمس امسال به دلیل کمبود رانندگان تحویل ، کارکنان کشتارگاه و سایر کارگران دستمزد و سایر هزینه ها را افزایش دادند.

قیمت مواد غذایی در چهار هفته تا ۳ اکتبر ۱.۷ up در مقایسه با مدت مشابه سال افزایش یافت. بر اساس آخرین آمار تحلیلگران Kantar.


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *