نگرانی ستاره «برکینگ بد» برای افرادی که هنوز طرفدار ترامپ هستند!

نگرانی ستاره «برکینگ بد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، برایان کرانستون بازیگر «بریکینگ بد» پس از سخنان ترامپ درباره کووید ۱۹، در رسانه‌های اجتماعی نوشت: دیگر نگران سلامت عقلی رییس جمهور نیستم، نگران هوادارانش هستم.

این بازیگر پس از پیشنهادهای ترامپ که برای مقابله با ویروس کرونا مردم را به خوردن و تزریق کردن مواد ضدعفونی‌کننده و استفاده از اشعه یووی در شبکه‌های اجتماعی ترغیب کرده بود با لحنی تند به رییس جمهور آمریکا اعتراض کرد.

کرانستون نوشت: دیگر هیچ نگرانی برای سلامت عقلی رییس جمهور ندارم. او عاقل نیست و پی بردن به بیماری او مرا نه از خشم، بلکه از اندوهی عمیق پر می‌کند.

این بازیگر ۶۴ ساله در ادامه نوشت: آنچه نگرانش هستم سلامت عقلی کسانی است که هنوز از این مرد عمیقاً مشکل‌دار حمایت می‌کنند تا رهبر کشورمان شود.

اظهارات باورنکردنی ترامپ شرکت‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی کننده را وادار کرد با انتشار بیانیه‌ای تأکید کنند که خریداران نباید این محصولات را بخورند یا تزریق کنند.

گفته شده گزارش مسمومیت ناشی از مصرف مواد ضدعفونی‌کننده پس از سخنان ترامپ در نیویورک ۲ برابر شده است.

کرانستون که برای بازی در نقش والتر وایت معلم مدرسه‌ای که به تولید کننده مواد مخدر بدل شد در سریال «بریکینگ بد» شهرتی جهانی یافته، همواره از شهرتش برای تاختن به ترامپ استفاده کرده است.

سال پیش وقتی او جایزه بهترین بازیگر مرد را در مراسم اهدای جوایز تونی دریافت کرد و این جایزه را برای ایفای نقش هاوارد بیل روی صحنه نمایش «شبکه» از آن خود کرد نیز به نقد ترامپ پرداخته و گفته بود: ژورنالیست‌ها در واقع در خط مقدم جستجوی حقیقت‌اند. رسانه دشمن ملت نیست. عوام‌فریب دشمن ملت است.

وی افزوده بود: روزنامه‌نگاران حامل یک پیام هستند و برای بیان آن تریبونی دارند. آنها می‌توانند شمار زیادی از مردم را مجاب کنند اما ترامپ چیزهایی می‌گوید که حقیقت ندارد و بیگانه‌ستیزی و تبعیض از آن می‌بارد.

شمار زیادی از استفاده کنندگان توییتر در واکنش به سخنان کرانستون از وی حمایت کردند و نوشتند با حرف‌های وی موافق هستند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *