نکات پیش از خرید زمین در نوشهر مازندران

در شمال ، ویلا گستره‌ای طولانی در حاشیه دریا و نوار ساحلی از بندر ترکمن تا بندر انزلی دارد، اما بیشتر افراد در جستجوی خرید ویلا در بهترین شهر ساحلی و آن هم در استان مازندران هستند، در این بین شهرستان بندری نوشهر با هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف و جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر و فاصله کم بین دریا و جنگل، همچنین دسترسی راحت و آسان به شاهراه‌های اصلی کشور چون جاده کندوان از غرب در حدود ۱۰ کیلومتر- جاده هراز در حدود ۱۰۰ کیلومتر اهمیت این شهر را در شمال در چشم همه بالا برده است.

خرید و فروش و ساخت ویلا یکی از منابع مهم اشتغال و منبع درآمد برای قشر زیادی از مردم در نوشهر است و به علت توریستی بودن و جذب توریست، این فعالیت پر رنگ‌تر نیز شده است.
نوشهر به دلیل داشتن آب و هوای بسیار مطلوب و دلنشین اقامتگاه بسیاری از ایرانیان و تهرانیان عزیز است.زمین ساحلی نوشهر با قیمت مناسبی برای ساختن ویلا به مشتریان عزیز عرضه میگردد.

آب و هوای نوشهر:

شهر نوشهر از دو بخش تشکیل شده است؛ بخشی از آن، آب و هوایی جلگه ای و معتدل دارد و بخش دیگر آن مرطوب و کوهستانی و نیمه مرطوب است. البته به طور کلی بخش شهری نوشهر، دارای آب و هوایی استوایی و نیمه مرطوب است. تابستان‌های این شهر هوایی گرم و مرطوب و زمستان‌ها نیز هوایی معتدل و مرطوب دارد.

نوشهر

جاذبه ها و تفریحات نوشهر:

باغ گیاه شناسی نوشهر: این باغ گیاه‌شناسی از نظر وسعت و قدمت به عنوان دومین باغ گیاهشناسی کشور شناخته می‌شود. شما در این مجموعه می‌توانید از تماشای مجموعه‌ای از گونه‌های منحصربه‌فرد و کمیاب لذت ببرید. گنجینه موجود در این باغ گیاه‌شناسی از نظر تنوع گیاهی نیز شهرت بسیاری دارد.
پارک جنگلی و ساحلی سی سنگان: سی‌سنگان مشهورترین جاذبه گردشگری نوشهر است و امکان گردش در ساحل و جنگل را برای گردشگران فراهم می‌کند. شما در این پارک بزرگ جنگلی و ساحلی می‌توانید هم از زیبایی‌های دریا و هم جنگل لذت ببرید و هم به انواع تفریحات دسترسی پیدا کنید. همچنین امکان اقامت در این جاذبه را نیز دارید.

پارک جنگلی سی سنگان نوشهر

منطقه گردشگری ساحلی سیترا: منطقه گردشگری سیترا مشهورترین جاذبه ساحلی شهر نوشهر بعد از ساحل سی‌سنگان است و امکان لذت بردن از انواع تفریحات آبی و ساحلی را به گردشگران می‌دهد.
پیست کارتینگ و پینت بال دانیال: اگر در سفر به نوشهر به دنبال تفریح و هیجان هستید، می‌توانید سراغ پیست کارتینگ و پینت‌بال دانیال را در این شهر بگیرید و یک روز هیجان‌انگیز را با دوستان و خانواده تجربه کنید.
بندر نوشهر: یکی از جذابیت‌های سفر به شهرهای بندری، تجربه تماشای رفت و آمد کشتی‌ها و بارگیری آنها در بندر در زمان‌های مختلف روز است. اگر به نوشهر سفر کردید بازدید از بندر این شهر را از دست ندهید.
بازار روز نوشهر: سفر به یکی از شهرهای شمالی بدون بازدید از بازار روز آنها کامل نمی‌شود. بازار روز نوشهر نیز یکی از بازارهای مشهور در میان شهرهای شمالی‌ست که می‌توانید به انواع محصولات تازه و سوغات و صنایع دستی این شهر دسترسی پیدا کنید.

آثار تاریخی ونوشهر:

قلعه ملک کیومرث
موزه کندلوس
آرامگاه درویش امیر
امامزاده نوح
آرامگاه امامزاده سید علی کیا سلطان

غذاهای محلی نوشهر

خورشت آلو
بیج بیج
کدو پلو
کدوبره مازندران
آغوزمسما
نازخاتون
بشته واش
آش کدو

سی ساید با تفکری نوین در صنعت ملک در شمال کشور با هدف های کوتاه مدت و بلند مدت افتتاح شد.www.seasideplus.com

اولین شعبه سی ساید واقع در خیابان خامنه ای شهر نور در سال ۸۹ افتتاح شدکه بعد از گذشت دو سال با افزایش فضا و نیرو با قدرت مضاعف به فعالیت خود ادامه داد.سی سایدبا قدرت در جذب سرمایه های کوچک و بزرگ در بخش ملک به فعالیت خود ادامه داد
از اهداف سی ساید جذب سرمایه گذاران غیر بومی ، اجرای پروژه های ویلایی و آپارتمانی بود که با تاسیس اولین دپارتمان طبقاتی منطقه با بیش از ۶۰ نیروی فعال در سال ۱۳۹۷ به هدف خود نزدیک شد.با ایجاد شعبه دیگر در سال ۱۳۹۹ در منطقه دریابیشه (بین رویان تا سیسنگان )حس اعتماد در بین خریداران و سرمایه گذاران را بیش از پیش کرد.

راه های تماس با سی ساید:

همراه : ۰۹۱۱۱۱۳۶۸۱۹ – تلفن : ۰۱۱۴۴۰۴۶ – قاسمی

در این رابطه بیشتر بخوانید:

سفر تابستانی به نوار ساحلی دریای خزر

لیست و آدرس خانه معلم های مازندران و حومه

آشنایی با مرکز خرید نوشهر همراه با آدرس


منتشر شده

در

گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *