نمایندگی باتری صبا، فروش اینترنتی باتری صبا توسط امداد باتری

شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری صبا و خدمات پس از فروش این باتری را از شرکت صبا باتری اخذ نموده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو مشتریان می توانند به راحتی با یک تماس با شماره ۳۳۳۶۱۱۳۶ از خدمات شرکت امداد باتری جهت دریافت باتری صبا بهرهمند گردند.

فروش باتری صبا

شرکت صبا باتری از بزرگترین و مشهورترین تولید کنندگان باتری ماشین در سطح کشور می باشد که توانسته است با تولید محصولات متنوع از جمله باتری واریان جوابگوی نیاز مشتریان عزیز باشد. برند واریان از بهترین و با کیفیت ترین باتری های شرکت صبا باتری می باشد که دارای ۱۲ ماه گارانتی تعویض بوده که پس از فعال سازی گارانتی قابل پیگیری توسط مشتریان عزیز می باشد.

لازم به ذکر است جهت استفاده از گارانتی  باتری صبا داشتن کارت گارانتی الزامی بوده و پس از مهر کردن کارت گارانتی توسط نماینده فروش خدمات آن در همه جای ایران قابل استفاده خواهد بود

شرکت امداد باتری جزو تعداد محدودی از شرکت های ثبت شده در فروش اینترنتی باتری در ایران و دارای نمایندگی باتری صبا از شرکت صبا باتری و هم چنین دارای گواهی خدمات پس از فروش باتری صبا بوده و آماده ثبت درخواست باتری از طرف مشتری و ارسال آن به صورت رایگان در تمامی نقاط شهر تهران می باشد.

مشخصات باتری صبا:

استفاده از تکنولوژی روز دنیا به نسبت دیگر تولیدات صبا باتری در تولید صفحات اکسپند

دارای چراغ نشانگر وضعیت شارژ و یا دشارژ بودن باتری

دارای قدرت بالای استارت زنی موتور در سرمای شدید

و مهمتر از همه سازگاری با شرایط آب و هوایی ایران

مزیت خرید باتری صبا از امداد باتری:

۱- مشاوره رایگان جهت انتخاب آمپر مناسب

۲- ارسال سریع باتری خودرو

۳- نصب رایگان باتری

۴- تست دینام و برق دزدی خوردو

۵- دریافت وجه باتری پس از نصب

شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری صبا را از شرکت صبا باتری اخذ نموده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو مشتریان می توانند به راحتی با یک تماس با شماره ۳۳۳۶۱۱۳۶ از خدمات این شرکت بهرهمند گردند.

همچنین امکان استعلام قیمت باتری صبا و خرید باتری صبا از طریق نمایندگی باتری صبا و نیز سایت  saba- battery.irامکان پذیر می باشد

ارسال و نصب باتری صبا به صورت رایگان به تمامی نقاط تهران انجام می پذیرد.

قیمت باتری صبا با توجه به کیفیت و خدمات آن نسبت به سایر باتری های تولید داخل مناسب می باشد و مشتریان می توانند با مناسب ترین هزینه بهترین باتری ماشین متناسب با خودروی خود را خریداری نمایند.

مشتریان شرکت صبا باتری به عنوان سرمایه های شرکت صبا  بوده و شرکت در صدد است تا با خدمات دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان خود را نسبت به خود حفظ نماید.

۲۱۲۱


منتشر شده

در

قزوین

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *