نقش تأثیرگذار مردم یزد در مدیریت کرونا

‌به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی امروز در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران استان و اعضای ستاد، به منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان و نحوه اجرای آخرین مصوبات ستاد استانی کرونا، در سالن کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پس از قرار گرفتن استان در شرایط هشدار، با تشکیل جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و تدوین برنامه بازرسی جامع و اجرای آن در سطح استان و نیز همکاری خوب مردم، مدیریت مؤثری برای خروج از این شرایط اعمال شده است.

استاندار یزد ادامه داد: وضعیت و رفتار بیماری کرونا ناپایدار بوده و نمی‌توان هیچ‌گونه پیش‌بینی ای از آینده داشت با این ‌حال موضوع قطعی این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تأثیر بسیار زیادی بر مدیریت این بیماری خواهد داشت و به همین دلیل باید این راهبرد را ادامه دهیم.

وی افزود: بازرسی از ادارات و مراکز مختلف باید با جدیت دنبال شود و فرمانداران با نظارت بر عملکرد تیم‌های بازرسی، شرایط اطمینان بخشی را برای مردم ایجاد کنند.

طالبی عنوان کرد: زمینه‌ها و اقدامات لازم برای بازرسی بیشتر و دقیق‌تر بر مراکز صنعتی و واحدهای کارگری از سوی اداره کل کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام شود.

به گزارش مهر هم اکنون ۲۱۷ بیمار در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که به صورت متوسط روزانه ۶۰ بیمار بستری شده و ۶۰ بیمار نیز از بیمارستان‌ها ترخیص می‌شوند و ۷۰ تخت آی سی یو بیمارستان‌ها درگیر بیماران کرونایی است.

 


منتشر شده

در

اخبار اقتصادی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *