نظرسنجی: محمود فکری در استقلال موفق می‌شود؟

نظرسنجی: محمود فکری در استقلال موفق می‌شود؟

 

به گزارش “ورزش سه”، این تصویری مهم از تیم رو به رشد استقلال در دهه هشتاد است؛ باشگاهی که افول ناگهانی را در شرایطی مثل امروزقبل‌ترو اتفاقا در روزهای میانی حضور فکری در استقلال تجربه کرده.تیمی‌که تغییرات مکرر در بخش فنی منجر به موفقیتی برای آنها نمی‌شد. در این فضا امیر قلعه نویی سرمربی سابق تیم‌های کشاورز، برق و استقلال اهواز با سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم پورحیدری و دستیاری ناصر حجازی به ناگاه و پس از یک دوره انتخابی جنجالی از رقبایی مثل حسن روشن و اصغر شرفی پیشی گرفت و هدایت آبی‌ها را پذیرفت.حضور او در استقلال با اصلاحاتی ساختاری و سریع توام شد و آبی‌ها تعداد زیادی از ستارگان خود را از دست دادند تا با تیمی جوان‌تر و پرشور وارد رقابت های لیگ بشوند ؛ساختار و اسکلت آن تیم سه بار قهرمان لیگ شد و تقریبا همیشه مدعی کسب قهرمانی بود.

فکری در این دوران در اغلب اوقات کاپیتان استقلال بوده و در نهایت هم به عنوان دستیار کنار قلعه نویی کار کرده و ماموریت اول او ایجاد کردن فضای همان تیمی بود که با روحیه رقابت جویی  سال‌های سال قوت قلب هواداران استقلال بود.تیمی که به سختی شکست می خورد و همیشه تا لحظات پایانی برای پیروزی می‌جنگید.

به هرحال و در شرایطی که قضاوت درباره این سرمربی ۵۱ ساله که البته تجربه کمی بعنوان یک سرمربی دارد پیش داورانه و دشوار است، باید دید او با کادر تازه چه در استقلال خواهد دمید. تمرینات آبی‌ها برای دور جدید لیگ از فردا شروع می‌شود و با توجه به تاخیر در انجام مسابقات به نظر می‌رسد او زمان کافی برای هماهنگ کردن تیم داشته باشد.

نکته مهم درباره فکری که قصد نهایی اش از سرمربیگری، هدایت استقلال بود نحوه جدایی‌اش از باشاه قبلی است.او در شرایطی زیر قرارداد با نساجی زد که شاید برای خیلی ها قابل پذیرش باشد که او دلیل موجهی برای این کار داشته، همانطور که کارلو آنجلوتی توافق خود با رجینا برای حضور روی صندلی میلان لغو کرده است. اما این کار فکری می توانست در فضایی بهتری انجام شود تا او لبخند و انرژی مثبت هواداران نساجی را بدرقه خود داشته باشد.این قطعا نقطه ضعفی برای این کاپیتان سالیان طولانی استقلالی‌هاست که به قول خودش او را بیرون زمین فردی خوش اخلاق دیده‌ایم.

به هرحال و در نهایت ماموریت او غلبه بر بدبینی ها و کارنامه ای است که شاید برای هواداران استقلال قانع کننده نباشد اما بهرحال پیشینه فکری به او کمک خواهد کرد تا یک دوره جدید را در استقلال شروع کند به شرطی که واقعا مرد ساختن ۲۵ محمود فکری در استقلال باشد.کاری که به تلاشی عظیم و اراده‌ای پولادی احتیاج دارد و البته حمایت هواداران میلیونی استقلال را نیز لازم دارد. طرفداری که بخش زیادی از آنها هنوز دارند حضور فکری در تیم را تحلیل می‌کنند.

شما هم نظر خود را برای ما بنویسید.محمود فکری در استقلال موفق خواهد شد؟


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *