نشست تخصصی فدراسیون‌های قایقرانی و کشتی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست تخصصی رشته های اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ با حضور نصرالله سجادی سرپرست کاروان، علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و مریم موسوی از کمیته بین الملل به همراه مسئولان و کادرفنی فدراسیون های قایقرانی و کشتی برگزار شد.

پیمان فخری درباره مباحث مطرح شده در نشست تخصصی رشته های اعزامی به المپیک توکیو گفت: نشست نخست با حضور سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی و کادرفنی تیم های ملی قایقرانی آقایان و بانوان برگزار شد که ابتدا گزارشی از عملکرد قایقرانان ارائه کردند. با توضیحاتی که کادر فنی ارائه کرد مشخص شد برنامه ها طبق پیش بینی و براساس برنامه هایی که حدود یک ماه پیش در نشست با مسئولان این فدراسیون مطرح شده بود پیش رفته و خوشبختانه روند و شرایط خوبی دارند.

وی افزود:با توجه به شرایط خوبی که درحال حاضر قایقرانان دارند و به پیشنهاد مسئولان جلسه، قرار شد اردوها منسجم تر برگزار شود تا قایقرانان بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند، همچنین کمیته ملی المپیک نیز قول همکاری و حمایت مالی به فدراسیون قایقرانی داد.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی درباره نشست با مسئولان فدراسیون کشتی اظهار کرد: از آنجاییکه کشتی شانس اصلی کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، تمام هم و غم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان حمایت از این رشته است. امیدواریم تا در دو مرحله دیگر مسابقات کسب سهمیه المپیک بتوانیم سهمیه های کشورمان را به ۱۲ عدد برسانیم.

فخری گفت: در نشست با مسئولان فدراسیون کشتی که با حضور علیرضا دبیر، حسن رنگرز و سایر اعضای کادرفنی تیم ملی کشتی برگزار شد نیز پس از توضیحاتی که درباره شرایط کشتی گیران مطرح کردند مقرر شد تا کمیته ملی المپیک در دو مرحله از این فدراسیون حمایت مالی کند.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *