نتایج صبح امروز نمایندگان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های نمایندگان ایران در بازی های پاراآسیایی جوانان به میزبانی بحرین از صبح امروز در رشته های مختلف آغاز شده و در حال برگزاری است.

نتایج کسب شده تاکنون به شرح زیر است:

* در رشته گلبال تیم ملی دختران ایران مقابل کره جنوبی به میدان رفت و در نتیجه ای نزدیک با اختلاف یک امتیاز ( ۸ بر۷ ) مغلوب شد. زهره ابراهیمی، سرمربی تیم ملی گلبال دختران ایران در این دیدار از ویدا جبارزاده، معصومه واحد پور، و معصومه ملایی استفاده کرده بود.

* در رشته پاراشنا نمایندگان کشورمان موفق به کسب دو نشان نقره و عنوان نایب قهرمانی در رقابت های نوبت صبح شدند. علی مطلبی در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S۹ رده سنی نوجوانان با زمان ۵:۰۹.۳۶ دقیقه و با امتیاز ۴۹۲ در رده دوم ایستاد و به مدال نقره دست یافت. در همین رقابت ابوالفضل ظریف با ۵:۲۲.۲۱ دقیقه و امتیاز ۳۶۸ چهارم شد. همچنین دانیال محسنیان در در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S۹ رده سنی جوانان زمان ۵:۱۰.۶۱ دقیقه را ثبت کرد و با امتیاز ۴۷۹ به مقام نایب قهرمانی رسید.

* در رشته پاردوو میدانی نیز رقابت های از صبح امروز آغاز شده و در جریان است و ملی پوشان جوان کشورمان تاکنون موفق به کسب یک نشان طلا و دو نشان نقره شده اند. در دو ۲۰۰ متر نابینایان کلاس T۱۲، نازنین قریشی بعد از حریف چین تایپه نایب قهرمان شد. در پرتاب نیزه کمتر از ۲۰ سال کلاس F۳۴، محمد ابراهیم پورطلایی مدال طلا گرفت و سید محمد رحمتیان هم نایب قهرمان شد.

* در اولین روز از مسابقات پاراتنیس روی میز نرگس قابلی با نتیجه سه بر صفر از سد حریف عراقی گذشت، فاطمه محمدی با حریفی از مالزی روبرو و سه بر دو مغلوب شد، وحنانه نجاتی نیز سه بر دو مقابل حریفی از هنگ کنگ مغلوب شد. در بخش پسران نیز امیرحسین حسینی پور با نتیجه سه بر صفر حریفی از کویت را پشت سر گذاشت، آرشام رمضانی سه بر دو نتیجه را به حریفی از اندونزی واگذار کرد و عرفان غلامی نیز سه بر صفر نماینده چین تایپه را شکست داد. مسابقات تنیس روی میز به صورت دوره ای در حال برگزاری است و دور دوم تا ساعت ۱۸ پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *