نامه سازمان حمایت به استانداران به منظور ساماندهی بازار خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عباس تابش در نامه‌ای خطاب به استانداران سراسر کشور نوشت: از آنجا که طبق بررسی‌های انجام شده تعداد زیادی خودرو صفر کیلومتر که در ماه‌های اخیر تحویل شده توسط برخی افراد سودجو در پارکینگ‌های عمومی و خصوصی شهرها به ویژه شهرهای بزرگ و کلان شهرها با هدف افزایش قیمت و برهم زدن نظم و تعادل بازار دپو و نگهداری می‌شود، مقرر شده حداکثر ظرف مدت یک هفته ضمن اطلاع رسانی به بهره برداران پارکینگ‌ها، این پارکینگ‌ها تخلیه و خودروهایی که برای استفاده شخصی افراد خریداری شده به آنها تحویل داده شود تا مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرshclhk plhdjد: خودروهایی که با هدف سودجویی و کسب منافع بیشتر توسط واسطه‌ها و دلالان نگهداری می‌شود به بازار عرضه و با قیمت‌های مصوب تعیین شده به فروش برسد.

معاون وزیر صنعت در این نامه اعلام کرده است: نگهداری خودرو در حکم احتکار بوده و در چارچوب ضوابط تعزیری وقضایی اعمال قانون خواهد شد.

همچنین در پایان این نامه خطاب به استانداران اعلام شده است تا دستگاه‌های متولی و مرتبط در سطح استان ضمن اهتمام ویژه به این موضوع، شرایط را برای رسیدن خودرو به مصرف کنندگان واقعی فراهم تا دست دلالان و سودجویان از این بازار کوتاه شود.

 


منتشر شده

در

اخبار اقتصادی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *