مهر تایید وزارت بهداشت بر اقدامات گروه سایپا در مقابله با کرونا

مهر تایید وزارت بهداشت بر اقدامات گروه سایپا در مقابله با کرونا

 

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون اجرایی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور در جلسه ستاد مقابله با کرونای گروه خوروسازی سایپا و بازدید از وضعیت سالن‌های تولیدی به بررسی پروتکل‌های اجرایی و اقدامات درون سازمانی و برون سازمانی سایپا پرداختند.

در این بازدید سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تجلیل از عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجاهدت مبارزه با کرونا، بر ضرورت همکاری دوجانبه با این وزارتخانه در راستای مقابله با شیوع این بیماری تاکید کرد و از برنامه‌ریزی ویژه سایپا برای صیانت از سلامت کارکنان و کنترل شیوع این ویروس در زمان آغاز به کار مجدد فعالیت‌های تولیدی خبر داد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز ضمن قدردانی از عملکرد سایپا و ستاد مبارزه با کرونای این گروه در اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی گفت: فعالیت‌های مؤثر و پیش بینی‌های هوشمندانه در گروه سایپا نقش پررنگی در کاهش شیوع این ویروس در سطح کارکنان این واحد بزرگ صنعتی داشته است.

بابک عشرتی ادامه داد: امیدواریم با تداوم اجرا و استمرار اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی در سایپا، همزمان با حفظ سلامت کارکنان، گام‌های اولیه تحقق شعار جهش تولید در سال ۹۹ برداشته شود.
وی افزود: فعالیت مجدد در خطوط تولیدی و سطح کارخانه‌ها با رعایت موارد بهداشتی و اصول مهندسی که کمترین تداخل انسانی را به همراه داشته باشد امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *