مهاجم بارسا ثابت کرد؛ چیزی غیرممکن نیست

به گزارش “ورزش سه”، زمستان گذشته و پس از پایان مهلت نقل و انتقالات ژانویه بود که بارسلونا به دلیل مصدومیت شدید و دوری طولانی مدت عثمان دمبله از لالیگا درخواست کرد تا مجوز جذب یک مهاجم جدید را صادر کند. این درخواست مورد پذیرش قرار گرفت و بارسا در نهایت از بین گزینه های متعدد، مارتین برایثویت را از لگانس جذب کرد.

مهاجم بارسا ثابت کرد؛ چیزی غیرممکن نیست
مهاجم بارسا ثابت کرد؛ چیزی غیرممکن نیست

فصل گذشته او در ۱۱ بازی ۴۰۶ دقیقه برای بارسلونا بازی کرد و تنها در ۴ دیدار بازیکن فیکس بود. او یک گل هم در لالیگا به مایورکا زد.

برایثویت ۲۹ ساله در پایان فصل گفت که به بارسا پیوسته تا سال ها در این تیم بماند و قرار نیست به هیچ باشگاهی دیگر برود. او با باشگاه کاتالان قرارداد ۴ سال و نیمه دارد.

تا ماه نوامبر برایثویت زیر نظر رونالد کومان در شش بازی تنها ۴۷ دقیقه بازی کرده بود اما دو گلی که برابر دینامو کیف در لیگ قهرمانان به ثمر رساند، باعث شد تا کادر فنی به او بیشتر اعتماد کند و ورق به نوعی برگشت. او در هشت بازی اخیر بارسا به میدان رفته و ۵ گل نیز زده که آخرینش برابر وایادولید در بازی سه شنبه گذشته بود.

کومان در نشست خبری پس از این بازی و در مورد برایثویت گفت:« مارتین خیلی سخت تمرین می کند و اینکه در چند پست قابلیت بازی دارد، فاکتور مهمی محسوب می شود.»

برایثویت که اولین کریسمس خود در بارسلونا را پشت سر می گذارد، معتقد است می تواند تبدیل به یکی از ستاره های ماندگار بارسا شود. او تا همین جا با تلاش زیادش ثابت کرده است که برای او چیزی غیرممکن نیست.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *