پیست اسکی

معرفی پیست اسکی خوشاکو در استان آذربایجان غربی

پیست اسکی خوشاکو در ارومیه

ارومیه در شمال غربی ایران جاذبه های زیادی را در خود جای داده و گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهر به خصوص در فصل های بهار و تابستان راهی این منطقه می شوند. اما ارومیه در فصل زمستان هم جاذبه هایی دارد و با داشتن پیست اسکی خوشاکو یکی از بهترین نقاط ایران برای لذت بردن از تفریحات هیجان انگیز زمستانی است. این پیست که تنها پیست اسکی استان استان آذربایجان غربی است با چشم اندازهای عالی، ماجراجویان زیادی را در فصل زمستان به سمت خود جذب می کند. می خواهیم درباره پیست اسکی خوشاکو در ارومیه حرف بزنیم.

پیست خوشاکو

این پیست علاقمندان به ورزش های کوهستانی، جمعه های شاد و مفرحی را می گذرانند و در آن ماجراجویان زیادی را می بینید که خود را به این پیست رسانده اند تا از روزهای پربرف نهایت استفاده را بکنند و زمستانی خاطره انگیز داشته باشند. در اینجا عده ای در گوشه ای برف بازی می کنند و محیطی پرهیاهو و مفرح را ایجاد کرده اند. بدون شک رفتن به پیست های اسکی می تواند یکی از به یادماندنی ترین سفرهای زندگی شما باشد پس منتظر بمانید تا فصل سرما از راه برسد و ماجراجویی های مخصوص این فصل را امتحان کنید.

ایجاد این پیست در منطقه کوهستانی خوشاکو می تواند باعث  پیشرفت و آبادانی روستای خوشاکو شود. اسکی و سرخوردن بر روی دامنه های برفی، هیجان انگیز و مفرح است و در سراسر ایران پیست های اسکی زیادی هست که می توانند زمستانی متفاوت را برایتان رقم بزنند. در منطقه شمال غربی ایران به غیر از پیست اسکی خوشاکو، دو پیست اسکی دیگر هم وجود دارد: پیست اسکی سهند در آذربایجان شرقی و پیست اسکی آلوارس در اردبیل.


منتشر شده

در

سرگرمی, گردشگری

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *