معاندین شرور و تخریب کنندگان اماکن عمومی دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی در جمع خبرنگاران در خصوص برخی اغتشاشات از سوی برخی دست نشاندگان که به دنبال اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت از طرف دولت ایجاد شد اظهار داشت: برخی افراد فریب خورده از طرف سرویس‌های بیگانه در صدد ایجاد ناامنی  بی نظمی در کشور بوند که خوشبختانه با حضور به موقع و بصیرت مردم این تحرکات ناکام ماند.

عزیزی با بیان اینکه هم اکنون هیچ مشکلی در جایگاه های سوخت استان تهران وجود ندارد گفت: پلیس امنیت و آسایش مردم را مهم ترین وظیفه خود می‌داند و حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جدا است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان داشت: پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد که فرصت طلبان زمانی برای تازیدن بر آرمان ها انقلاب و مردم و شهدا را پیدا کنند و به جد و با تمام توان با آنها مقابله خواهد کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: تعدادی اغتشاشگر و بر هم زننده نظم عمومی با کمک مردم شناسایی و  این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

عزیزی عنوان داشت: با تلاش های ویژه نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و همچنین هوشیاری و همکاری خوب مردم تعدادی از این افراد معاند و شرور که اماکن عمومی را مورد تخریب قرار داده بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *