معابر عمومی شهرهای تنگستان ایمن‌سازی شود

معابر عمومی شهرهای تنگستان ایمن‌سازی شود
معابر عمومی شهرهای تنگستان ایمن‌سازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور سه‌شنبه‌شب در نشست شورای ترافیک تنگستان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جلسات شورای ترافیک سهولت در رفت و آمد و روان سازی ترافیک و کاهش خطرات آن است اظهار داشت: بی توجهی به مصوبات این جلسه می‌تواند خطرات جدی برای شهروندان و باعث قصور دستگاه‌های متولی در جبران خسارات وارده ایجاد کند.

وی گفت: کاهش بار ترافیکی خیابان‌های اصلی، بلوارها، احداث سرعت گیرها و ساماندهی میادین شهر از اولویت‌های کاری شورای ترافیک شهرستان است و بر همین اساس مصوبات شورای ترافیک باید علمی و کارشناسی شده باشد تا مسائل و مشکلات شهرستان در این خصوص هرچه بهتر مرتفع شود.

رفیعی پور افزود: استانداردسازی معابر، تسهیل ترافیک در شهر و ایمن‌سازی معابر عمومی در راستای حفظ ایمنی و امنیت جان عابران پیاده و رانندگان از اهداف شورای ترافیک است.

وی گفت: رضایت عمومی مردم اعم از رانندگان و عابران بااجرای طرح‌های کارشناسی شده باید راهکار اصلی این شورا باشد و قبل از انجام هر طرحی در خصوص کنترل ترافیک و مسائلی از این قبیل، باید ابتدا فرهنگ سازی صورت گیرد تا این موارد در بین مردم نهادینه شود.

فرماندار تنگستان بیان داشت: اگر بخواهیم به حد مطلوبی در حوزه ترافیک شهری دست یابیم، نیازمند اعمال قانون و رفتار مدنی هستیم.

در این نشست، برخی از مشکلات و طرح‌های ترافیکی مطرح و اجرای آنها مورد تاکید قرار گرفته و کلیات طرح اجرای بلوار روستاهای بندر رستمی و بندر خور شهاب تصویب شد.


منتشر شده

در

بوشهر

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *