مطالبه نماینده ولی فقیه از مدیران کردستان/نظارت ها جدی دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان، اظهار داشت: تلاش در راستای خدمت گزاری مناسب به مردم از سوی تمامی مدیران و مسئولان یکی از نیازهای جدی و ضروری است و باید این مهم به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیر.

وی خواستار نظارت جدی مدیران و مسئولان بر وضعیت بازار در استان کردستان شد و افزود: در شرایط به وجود آمده نظارت جدی بر وضعیت بازار مطالبه جدی و اصلی ماست و انتظار داریم که مدیران و مسئولان مربوطه این مهم را دنبال و پیگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ارتباط مسئولان با مردم و اقناع آنها در مباحث مختلف یکی از نیازهای لازم است که نه تنها در موضوع افزایش قیمت بنزین بلکه در سایر مسائل نیز باید با مردم گفتگو کرد و آنها را در جریان امور قرار داد.

وی با بیان اینکه امروز بخش زیادی از افزایش قیمت ها در جامعه و کشور ما روانی است، بیان کرد: متاسفانه طی یکی دو سال اخیر و به دلیل ضعف در نظارت ها قیمت بخشی از کالاها افزایش پیدا کرده که واقعی نیست و بخش زیادی از این افزایش قیمت ها روانی است و جنبه واقعی ندارد.

همراهی خوب مردم با نظام اسلامی

آیت الله حسینی شاهرودی ضمن اشاره به همراهی خوب مردم با نظام اسلامی در تمامی صحنه های مختلف، افزود: ملت ایران در هر شرایطی همراه و حامی نظام اسلامی بوده اند و این مهم را در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته اند.

وی افزود: در اتفاقات روزهای اخیر که به واسطه افزایش نرخ بنزین رخ داد مردم بیش از اعتراض به افزایش قیمت به نحوه اجرای طرح معترض بودند چرا که بدون هیچ ذهنیتی این طرح اجرا شد و مردم از اینکه مسئولان کشور معایب و محاسن آن را بیان نکرده بودند، گلایه مند بودند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: مردم با نحوه گران شدن بنزین مشکل داشتند و اگر پیش از اعلام افزایش قیمت بنزین، مردم توجیه شده بودند که پولی که قرار است از این راه جمع آوری شود دوباره بین اقشار کم برخوردار کشور تقسیم می شود بدون شک شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: مردم نگران بودند که با گران شدن بنزین قیمت دیگر کالاها و اجناس نیز افزایش یابد که وقتی در طول چند روز گذشته افزایش قیمتی را شاهد نبودند، جنگ روانی حاکم بر جامعه نیز فروکش کرد.

افزایش قیمت بعضی از کالاها در کشور واقعی نیست

وی بیان کرد: همین الان هم قیمت بسیاری از کالاها واقعی نیست و گرانی برخی از این اجناس تنها بر اثر فشارهای روانی به وجود آمده و موجب شده بیش از نیاز مصرف خود کالاهایی را خریداری کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امروز ما در شرایط ویژه ای قرار داریم و باید اهداف، دسیسه و توطئه های دشمنان نظام را برای مردم تبیین کنیم تا بدانند پشت تمام این قضایا و آشوب هایی که جدا از اعتراضات مسالمت آمیز مردمی بود، یک نظام استکباری به سرکردگی امریکا و رژیم صهیونیستی قرار داشت.

آیت الله حسینی شاهرودی اظهار داشت: وقتی در مقابل این نظام استکباری یک جبهه مقاومت می ایستد که پرچم دار آن جمهوری اسلامی ایران است، دشمن سعی می کند از هر فرصتی برای برهم زدن آرامش آن استفاده کند که وقتی مردم واقعیت را فهمیدند خیلی زود کنار کشیدند تا چهره واقعی دشمنان و آشوب گران نمایان شود.

وی افزود: امروز فهم سیاسی و بصیرت سیاسی ملت ایران آنقدر بالا رفته که دیگر نمی تواند از آنها سو استفاده کند و امروز قدرت ایران به جایی رسیده که به جای اینکه اجماع جهانی در مقابل آن قرا گیرد در کنار آن قرار گرفته و همراه ایران شده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: در طول چهل سال از عمر انقلاب همراهی مردم و پیروی از رهبری توانسته بسیاری از مشکلات پیش روی ملت ایران را حل کند که این بار هم با حمایت رهبری از سران سه قوه مردم فهمیدند که اجرای این طرح درست و تنها نحوه اجرای آن کمی مشکل داشته است.

حمایت استکبار جهانی از اغتشاشگران

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: بر اساس سخنان مقامات کشورهای مختلف جهان که هر کدام به نوعی دشمن ایران محسوب می شوند و در جریان اعتراضات مردم را به آشوب تشویق کرده و مورد حمایت قرار دادند، مشخص شد که از دو سال پیش دشمن به دنبال اجرای این نقشه بوده و با آموزش نیروهای مزدور خود تنها به دنیال فرصت اجرای آن بوده که گران شدن بنزین همان فرصتی بود که آنها می خواستند.

وی بیان کرد: تمام کسانی که در این اعتراضات در خیابان ها بودند معاند و ضد انقلاب نبودند بلکه افرادی بودن که فریب افراد سودجویی را خورده بودند که از سوی دشمنان انقلاب هدایت می شدند و وقتی این را فهمیدند سریعا خود را عقب کشیدند چرا که به نظام خود، انقلاب خود و رهبر خود همواره وفادار هستند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید به این نکته افتخار کنیم که ایران امروز پرچم دار جبهه مقاومت در منطقه است و توانسته با همراهی و همدلی ملت خود یکی پس از دیگری توطئه های مختلف دشمن را با شکست مواجه کند و این بار هم دشمنان ما درس گرفتند که ملت ایران آن ملتی نیستند که بتوانند روی وحدت آنها اثر منفی بگذارند و انقلاب آن را دچار آسیب کنند.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *