مصوبات جدید ستاد مدیریت بیماری کرونا اعلام شد

مصوبات جدید ستاد مدیریت بیماری کرونا اعلام شد
مصوبات جدید ستاد مدیریت بیماری کرونا اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین از لرستان،  جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در مورخ هفدهم فروردین ماه ۱۳۹۹ به ریاست سید موسی خادمی استاندار لرستان و رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری برگزار و مصوبات زیر ابلاغ شد:

در راستای مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان از شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ با دو سوم نیروی انسانی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و یک سوم باقی مانده با اولویت زنان باردار و کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای به صورت دورکاری خدمت رسانی خواهند کرد.

در راستای مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ساعت کار ادارات از شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ عصر خواهد بود.

هرگونه حضور در تجمعات و اماکن و مراکز پر تردد بنا بر مصوبه قبلی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ممنوع بوده و هم استانی‌های عزیز می‌بایست در راستای قطع زنجیره انتقال از حضور در این اماکن و مراکز خودداری نمایند.

فعالیت پروژه‌های عمرانی استان از شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی از سر گرفته خواهد شد.

فعالیت بازار و مراکز تجاری غیر از مراکز عرضه مایحتاج ضروری و بهداشتی و درمانی بنا بر مصوبه قبلی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تعطیل و از شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ بر اساس مصوبه اعلامی ستاد ملی فعالیت خواهند کرد.

کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و مدارس استان تا پایان فروردین ماه سال جاری تعطیل خواهند بود.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری پلیس فتا و مراجع قضائی ضمن رصد فضای مجازی، نسبت به برخورد قاطع و قانونی با افرادی که نسبت به تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی اقدام می‌کنند اقدام خواهد نمود.

حمل و نقل عمومی در سطح استان از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه سال جاری با رعایت پروتکل بهداشتی که ابلاغ خواهد شد به روال عادی بازخواهند گشت.

ورود و تردد خودرو با پلاک غیر بومی در سطح استان تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع می‌باشد.

۴۶


منتشر شده

در

لرستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *