مشکل ترافیکی در مراسم ۲۲ بهمن وجود ندارد

سرهنگ مجید رنجبر در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک یوم الله ٢٢ بهمن اظهار کرد: در حال حاضر که حوالی ساعت ۱۱:۴۰ است وضعیت ترافیکی حال حاضر معابر سطح شهر، مشکل و ترافیک غیر عادی ندارد.

وی ادامه داد: با توجه به انجام مراسم راهپیمایی ٢٢ بهمن در طول خیابان های دماوند، انقلاب، ازادی و طول بزرگراه آیت الله سعیدی و جناح در هر دو مسیر که در طول خیابان دماوند و انقلاب به صورت موتوری و در طول بزرگراه آیت و الله سعیدی و جناح به صورت خودرویی در جریان است. 

رنجبر افزود: ترددها فقط به صورت خودرویی در شمال به جنوب دو بزرگراه جناح و آیت الله سعیدی در حال انجام است و از ورود موتورسیکلت ها جدا خودداری می شود که از شهروندان خواهشمندیم همکاری لازم را انجام دهند. 

وی گفت: تردد موتور در میدان آزادی، خیابان آزادی و طول خیابان انقلاب بلامانع است و شهروندان عزیزی که قصد شرکت در راهپیمایی را دارند فقط از مسیر آزادی به انقلاب به وسیله موتور می توانند حضور داشته باشند، از ورود و تردد خودرو ها خودداری می شود.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مشکل خاص ترافیکی در مبادی که محدودیت تردد در طول خیابان آزادی و انقلاب داریم مشاهده نمی شود و وضعیت ترافیک مناسب و عادی است. 

انتهای پیام

 

اخبار اقتصادی


منتشر شده

در

اخبار حوادث

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *