مشکلات دانشکده علوم قرآنی ایلام حل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی روز سه شنبه  در نشست بررسی مسائل و مشکلات دانشکده علوم قرآنی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و با حضور حجت الاسلام فاتحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار شد، ایجاد دانشگاه علوم قرآنی را یک باقیات و صالحات برای بانیان آن خواند و گفت: همراه شدن با این کلام نورانی موجب سعادت دنیوی و اخروی همه ما خواهد شد.

وی با اشاره به این موضوع که امروز یکی از مشکلات اصلی جوانان استان بحث اشتغال است، گفت: یکی از برنامه هایی که در ایجاد دانشکده بایست در دستور کار باشد همین بحث اشتغال دانشجویان است.

استاندار ایلام در ادامه برای مکان دانشکده علوم قرآنی گفت: اگر از نظر اوقاف مشکلی وجود ندارد کتابخانه آیت‌الله حیدری فعلا می توان جای مناسبی باشد.

وی در ادامه پیشنهاد داد که برای دانشکده علوم‌قرآنی در استان اول بایست مجوز ساخت دانشکده را گرفت و بعد درخواست ردیف ملی برای تامین‌منابع و اعتبار دانشکده داشت.

سلیمانی دشتکی در ادامه با عنوان این مطلب که اگر برای بودجه دانشکده ردیف داشته باشیم کمک کردن به این موسسه راحت تر می شود، افزود: در نهایت برای احیا و ایجاد دانشکده علوم‌قرآنی هر کاری که از دست ما برآید، کوتاهی نخواهیم کرد.

وی در پایان با تشکر از مردم استان به خاطر رفتار عقلانی که در گردهمایی ها بعد از سهمیه بندی بنزین داشتند، تصریح کرد: امروز استان‌ایلام از یک آزمون مهم سربلند بیرون آمد و هیچ مشکلی برای عرضه بنزین به مردم وجود نداشته و آرامش کامل در جایگاه‌های سوخت‌ استان برقرار است. 


منتشر شده

در

ایلام

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *