مشکلات تحمیل شده به خاوران نتیجه اقدامات غیر اصولی گذشته است

حسین توکلی کجانی
حسین توکلی کجانی

 

مشکلات تحمیل شده به خاوران نتیجه اقدامات غیر اصولی گذشته است

 

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش خاوران با حضور امام جمعه بخش خاوران، سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری ری، بخشدار خاوران و سایر مسئولین در سالن اجتماعات آفتاب شهر قیام دشت برگزار شد اظهار داشت: بخش‌هایی که با مرکز شهرستان ری فاصله دارند بعضاً با مشکلاتی مواجه هستند اما بخش خاوران با همدلی و دلسوزی مدیران این بخش، در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

توکلی کجانی افزود: اگر امروز شهر قیام دشت شهری پویا و توسعه یافته شده است یکی از دلایل آن مطالبات مردمی این شهر از طریق نمایندگان خود در شورای اسلامی بمنظور مستقل شدن شهر قیام دشت است و این نقش مشارکت و حضور مردم در پیشرفت شهر و روستا را نشان می‌دهد.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: اقدامات غیر اصولی و غیر کارشناسی در مدیریت گذشته، امروز مشکلات فراوانی را به بخش خاوران تحمیل کرده است و ساماندهی این مشکلات بر عهده مدیریت بخش خاوران قرار گرفته است.

اسماعیل شعبانزاده بخشدار خاوران نیز در این جلسه عنوان داشت: یکی از مشکلات مهم بخش خاوران پدید آمدن سیلاب با بارش باران است که موجب آبگرفتگی محور ترانزیتی امام رضا (ع) میشود که بایستی بصورت کارشناسی بررسی و رفع شود.

وی بیان داشت: از دیگر مشکلات بخش خاوران دوگانگی خدمات در این بخش است به نحوی که راهور، راهداری، تامین اجتماعی، بنیاد شهید و … در بخش خاوران توسط پاکدشت و ری خدمات رسانی میشود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *