مشارکت ۱۰۰۰ بانوی بسیجی با گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا

مشارکت ۱۰۰۰ بانوی بسیجی با گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا
مشارکت ۱۰۰۰ بانوی بسیجی با گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا

راضیه تاجی، در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اقدامات و فعالیت‌های خواهران بسیجی در این استان، اظهار داشت: از گذشته تا امروز خواهران بسیجی استان در تمامی عرصه‌ها همچون سیل، زلزله و غیره تا زمانی که مردم نیاز داشتند به صورت داوطلب حضور چشمگیر داشتند. همچنین امروز نیز در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا حضور خودجوش و جهادی داشته و اقدامات خوبی را انجام دادند.

وی تاکید کرد: از جمله فعالیت‌های خواهران بسیجی مشارکت با گروه‌های جهادی و سازماندهی حدود ۸۰ گروه با تعداد نفرات ۵ الی ۲۰ نفر است و بیش از هزار نفر از بانوان در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: تاکنون به همت بسیج جامعه زنان کارگاه‌های تهیه و دوخت ماسک راه اندازی شده که تا امروز بیش از ۲۱ هزار ماسک نیز تولید و توزیع شده است. لازم به ذکر است که خواهران بسیجی در ایام تعطیلات هم به فعالیت پرداختند.

تاجی با اشاره بر کمک به خانواده‌های بی بضاعت و درگیر با کرونا، ابراز داشت: تهیه و توزیع مواد شوینده، ضدعفونی‌کننده و بسته‌های معیشتی با مشارکت خیرین از دیگر اقدامات خواهران بسیجی بوده است که در اختیار خانواده‌های بی‌بضاعت استان قرار داده شد.

وی تصریح کرد: همچنین بروشورهای حاوی نکات ایمنی برای مقابله با کرونا و توصیه به خانه‌نشینی، توسط بانوان تهیه و به همراه دعای هفتم صحیفه سجادیه برای قرائت در منازل با ایجاد امید و انگیزه، به مردم استان تقدیم شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان استان چهارمحال بختیاری ضمن تشکر از حضور همه جانبه خواهران بسیجی در همه عرصه‌های خدمات رسانی برای مقابله با شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات خواهران بسیجی اعلام آمادگی برای حضور در نقاهتگاه‌های استان و کمک به پرسنل بیمارستان است. در همین راستا هر یک از بیمارستان‌ها یا مراکز درمانی سطح استان که نیاز به نیروی کمکی داشته باشند، با اعلام به سازمان بسیج، نیروهای خود را به آن مرکز اعزام می‌کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *