مشارکت بیش از ۷۵۰۰ نفر از جوانان هلال احمر در طرح «آمران سلامت»

مشارکت بیش از ۷۵۰۰ نفر از جوانان هلال احمر در طرح «آمران سلامت»

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم همتی در تشریح اقدامات و خدمات این جمعیت در طرح «آمران سلامت» که در پی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ورود و مشارکت جوانان و داوطلبان در بحث پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا به اجرا درآمد، گفت: در این طرح که روز پنجم آبان ماه آغاز شد و تا روز پانزدهم آبان ادامه داشت، یک میلیون و ۵۵ هزار و ۲۶۵ عدد ماسک و ۸۱ هزار و ۲۵۶ لیتر مواد ضد عفونی کننده میان هموطنان سراسر کشور توزیع شده است.

وی افزود: به طور میانگین، روزانه ۴ هزار و ۱۵۰ نفر از اعضای برادران و ۳ هزار و ۴۵۵ نفر از اعضای خواهران داوطلب جمعیت هلال‌احمر در اجرای طرح و اقداماتی نظیر توزیع ماسک رایگان، مواد ضد عفونی کننده و همچنین راهنمایی هموطنان به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشارکت داشته‌اند.

همتی تعداد تیم‌های ثابت فعال در طرح را ۱۵۸۲ تیم و تعداد تیم‌های سیار مشارکت کننده در طرح را ۱۱۹۸ تیم عنوان کرد و افزود: به طور میانگین روزانه ۲۸۲۸ تیم داوطلب در اجرای طرح مشارکت داشتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر همچنین گفت: میانگین خانه‌های هلال مشارکت کننده در طرح، روزانه حدود ۶۱۱ خانه هلال و میانگین تعداد مؤسسات خیریه همکار با جمعیت هلال‌احمر در این طرح به شکل روزانه حدود ۸۴ مؤسسه بوده است.

 

اخبار اقتصادی

|بلیط اتوبوس , بلیط هواپیما , بلیط قطار | خرید شارژ , خبر فوری , درج آگهی رایگان


منتشر شده

در

سلامت

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *