مسئولان صادقانه با مردم رفتار کنند/ مردم پای انقلاب ایستاده اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: در ذیل امنیت سلامت، پیشرفت، آبادانی و غیره تعریف می شود و همه چیز در سایه امنیت معنا پیدا می کند.

وی افزود: دشمنان به دنبال برهم زدن کانون امن مسلمانان هستند و ایجاد انشقاق و دعوای حقیر سیاسی و پایین آوردن آستانه تحمل گروه های سیاسی از شگردهای آن ها است.

معروفی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد جنگ اقتصادی است و معیشت مردم را نشانه گرفته و هیچگاه از دشمنی خود دست برنمی دارد.

وی بیان کرد: ما باید به توان داخلی اتکا کرده و صنایع و منابع خود را مدیریت کنیم و مسئولان هم باید با صداقت با مردم رفتار کنند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهارکرد: در اغتشاشات اخیر مدیریت سلطنت طلبان و اجاره گرفتن افراد خودفروخته را دیدید اما مردم با تمام مشکلات اقتصادی نشان دادند که پای انقلاب ایستاده اند.

معروفی گفت: حضور مردم در تجمع خودجوش امروز سه پیام داشت، نخست حفظ امنیت و آرمان های انقلاب، دوم جداسازی خط خود از شرارت و اشرار و دیگری درخواست مطالبه برای کنترل بازار و مراقبت از جلوگیری از افزایش قیمت ها که خواسته به حقی است.

وی اضافه کرد: مردم با این کار به زیبایی صف خود را از اشرار جدا کرده و همه مسئولان باید همت کنند تا فشار اقتصادی مردم کمتر شود.

معروفی تصریح کرد: باید قیمت کرایه ها و ارزاق مردم را مدیریت کرد و بسیج این آمادگی را دارد که کمبود نیروهای بازرسی را جبران کند.

وی با تأکید بر این که باید نظارت و کنترل بر بازار استمرار یابد، گفت: سیستم اجرایی در این زمینه فعال است اما آمادگی خود را در این زمینه اعلام می کنیم.


منتشر شده

در

گلستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *