مردم ایران فرهنگ غنی خود را در دوران شیوع کرونا نشان دادند

مردم ایران فرهنگ غنی خود را در دوران شیوع کرونا نشان دادند

ه گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس دشتی بعد از ظهر دوشنبه در آئین تقدیر از مدافعان سلامت که توسط مدیر کل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به رویداد چند هفته اخیر و مشاهده وضعیت فرهنگی و اخلاقی متزلزل در برخی کشورها که از ترس جانشان به دزدی و غارت فروشگاه ‌‌ها مشغول هستند، این ویروس قدرتمند و با نفوذ نشان داد که اصالت و هویت ملی و دینی کدام فرهنگ و کشور غنی‌تر و اصیل‌تر است چرا که در مقابل چشم میلیاردها انسان و تمام رسانه‌های دنیا شاهد چنین صحنه‌هایی هستیم.

مردم ایران فرهنگ غنی خود را در دوران شیوع کرونا نشان دادند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس دشتی بعد از ظهر دوشنبه در آئین تقدیر از مدافعان سلامت که توسط مدیر کل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به رویداد چند هفته اخیر و مشاهده وضعیت فرهنگی و اخلاقی متزلزل در برخی کشورها که از ترس جانشان به دزدی و غارت فروشگاه ‌‌ها مشغول هستند، این ویروس قدرتمند و با نفوذ نشان داد که اصالت و هویت ملی و دینی کدام فرهنگ و کشور غنی‌تر و اصیل‌تر است چرا که در مقابل چشم میلیاردها انسان و تمام رسانه‌های دنیا شاهد چنین صحنه‌هایی هستیم.

وی بیان کرد: در ایران اسلامی این ویروس مردم را در ظاهر خانه نشین و دور از هم قرار داد ولی باطن همدلی و همراهی مردم ایران را نشان داده که شاهده جلوه‌هایی زیبا از ارزش‌های اخلاقی و انسانی از فداکاری‌های پزشکان و پرستاران و خیرین هستیم.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر بیان داشت: ویروس کرونا به عموم مردم ایران نشان داد کشور ما دارای فرهنگی اصیل و غنی بوده و مردم ما انسان‌های با گذشت و فداکاری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: استان بوشهر بنا به موقعیت حساس جغرافیایی و منطقه‌ای می‌توانست شاهد شیوع بسیار بالای کرونا باشد اما با تدبیر و درایت استاندار خوشبختانه شاهد آمار پایین کرونا در استان هستیم.

سعید کشمیری افزود: از نخستین روزی که ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر تشکیل شد بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌ها در کنار دانشگاه علوم پزشکی جهت تأمین سلامت و امنیت مردم گام برداشته‌اند که جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز از روزهای ابتدایی در کنار دانشگاه بوده و پا به پای مدافعین سلامت استان گام برداشته که جا دارد از مجموعه این سازمان تشکر کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: وجود منابع عظیم پارس جنوبی با وجود کارکنان بسیار زیاد از استان‌هایی با شیوع بالای کرونا می‌توانست بوشهر را به قطب کرونا در کشور تبدیل کند اما تصمیم مناسب و به موقع استاندار و همراهی سایر مسئولین استانی موجب شد بتوانیم از ابتلای تعداد زیادی از هم استانی‌های خود به ویروس کرونا پیشگیری کنیم.

در پایان به پاس تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت، تندیسی از طرف دکتر غلامرضا حاجیانی به نمایندگی از مجموعه جمعیت هلال احمر استان به دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به نمایندگی از مجموعه بهداشت و درمان استان تقدیم شد.


منتشر شده

در

بوشهر

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *