مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:جشنواره مطبوعات استان امسال برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین درخصوص اهم برنامه‌های سال جاری در حوزه رسانه گفت: ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و همچنین شورای اطلاع رسانی استان سعی کرده ایم با برنامه‌ریزی‌های دقیق تمام برنامه های رسانه ای را در قالب کمیته ها و کارگروه‌های تخصصی مختلف ساماندهی کنیم؛ همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه رسانه ای و نشست‌های مختلف با اصحاب رسانه به صورت دوره ای از دیگر برنامه های ما است.
او گفت: سیاست اصلی ما این است که کار را در حوزه‌های تخصصی و اجرایی به تشکل ها و انجمن های صنفی که در حوزه رسانه فعالیت می‌کنند؛ واگذار کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: سعی داریم جشنواره مطبوعات و برنامه های هفته خبرنگار را امسال نسبت به دوره های قبل در سطح بسیار گسترده تری از لحاظ کمی و کیفی برگزار کنیم.
اسماعیلی در خصوص بحث پایش رسانه‌ها افزود: این مساله نیز از سال ۹۸ در دستور کار ما بوده است و با همکاری خانه مطبوعات در سال۹۹ به سرانجام می رسد.
او بیان کرد: در حوزه خسارت هایی هم که به جامعه مطبوعاتی و اصحاب رسانه استان وارد شده است، از همان ابتدا مکاتبه‌ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری انجام دادیم و برآورد خسارت هایی در این زمینه صورت گرفته است و پیگیر این موضوع هستیم که بتوانیم اصحاب رسانه و عزیزانی که در این حوزه خسارت دیده اند را به نوعی در قالب بسته‌های حمایتی مورد حمایت قرار دهیم.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی قزوین تصریح کرد: در خصوص مشکلات بیمه های خبرنگاران به ویژه خبرنگاران آزاد در حال پیگیری هستیم و امهال بیمه‌های کارفرمایی در حوزه رسانه ها حتماً انجام می شود و بیمه‌های مربوط به اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه  تا آخر خرداد ماه تمدید می شود و همچنین اعتبارات و کمک‌هایی در قالب‌های مختلف به این عزیزان تحویل داده می شود.
این مقام مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم خسارتهایی که به این افراد وارد شده را به نوعی جبران کنیم و در سال ۹۹ شاهد شکوفایی حوزه رسانه‌ها در استان قزوین باشیم.

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

قزوین

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *