مدیرکل بهزیستی استان: نخستین جشنواره «کودک قهرمان من» در همدان برگزار می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان: نخستین جشنواره «کودک قهرمان من» در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ حمیدرضا الوند در گفتگویی با اعلام اینکه با هدف افزایش سلامت جسمی و روحی مربیان، کودکان مهدهای کودک و پدر و مادر آنها، نخستین جشنواره کودک قهرمان من در همدان برگزار می شود، افزود: یکی از اهداف این جشنواره، گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، ایجاد فرصت برای مربیان در بروز خلاقیت و شناخت و پرورش استعدادهای ناشناخته خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان همدان خاطرنشان کرد: نزدیک به ۳۰۰ مهدکودک شهری و روستایی با ظرفیت ۱۳ هزار کودک، با ۸۵۵ نفر نیرو، به عنوان مسئول فنی، مربی و یا کمک مربی، زیر نظر بهزیستی استان فعالیت دارند که اکثر مخاطبان این جشنواره نیز، پدر و مادرها و مربیان مهدهای کودک فعال در گروه سنی سه تا ۶ سال تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: تمام فعالیت‌های موجود در کتاب‌های معرفی شده در منابع مورد تایید سازمان بهزیستی با روشهای قصه گویی، طراحی بازی، طراحی کاردستی و دیگر اثرها که مرتبط به روزهای قرنطینه و کرونا باشد از موضوعات این جشنواره است.

الوند یادآور شد: علاقمندان می‌توانند اثرهای خود را از طریق پایگاه اینترنتی این جشنواره به نشانی www.mahdportal.ir تا پایان هفته دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ ارسال نمایند.

۴۸

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *