مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان: هیچ پولی به ویلموتس پرداخت نکرده‌ایم / سندهای پرداخت جعلی است

به گزارش خبرآنلاین از کرمان، یکی از سوژه‌های هفته‌های اخیر رسانه‌های ورزشی موضوع پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران توسط شرکت گل‌گهر سیرجان بود. اتفاقی که خواسته و یا ناخواسته پای باشگاه گل‌گهر سیرجان و مدیران این باشگاه را نیز به این ماجرا باز کرد. رسانه‌ها مدعی شده بودند که ۱۰ میلیارد تومان از پول قرارداد ویلموتس را سیرجانی‌ها به او پرداخت کرده‌اند و سفر شهریورماه سال گذشته او به این شهرستان نیز بی ارتباط به این ماجرا نبوده است.

این اتفاقات موجب شد تا شرکت گل‌گهر و محمد جواهری مدیرعامل این باشگاه در روزهای کرونایی چالش دیگری را هم تجربه کنند. اما مدیرعامل گل‌گهر با رد این موضوع دامن زدن برخی رسانه‌ها به این جریان را نوعی تسویه حساب با مدیران سابق فدراسیون فوتبال دانست و اظهار داشت: در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها خیلی به این ماجرا پرداختند و همین موضوع موجب شد تا حتی روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان پرداخت پول به ویلموتس را رد کرده و این موضوع را از پایه و اساس کذب اعلام کند.

تکذیب پرداخت به ویلموتس

محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خصوص ماجرای پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد سرمربی سابق تیم ملی از سوی شرکت گل‌گهر اظهارداشت: بحثی مطرح شده بود مبنی بر اینکه شرکت گل‌گهر مبلغی را بابت قرارداد به آقای ویلموتس پرداخت کرده است. بنده این قضیه را یکی دو بار تکذیب کرده بودم تا اینکه مجددا از یکی دو هفته پیش این بحث داغ شد و سر زبان‌ها افتاد.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان ادامه داد: باتوجه به پیگیری‌هایی که از سوی شرکت گل‌گهر انجام شد مجدد روز روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی صنعتی گل‌گهر با انتشار بیانیه‌ای پرداخت هرگونه پول به سرمربی سابق تیم ملی را تکذیب کرد.

ماجرای حضور ویلموتس در سیرجان

وی در ارتباط با حضور ویلموتس در سیرجان گفت: واقعیت ماجرا از این قرار بود که از هفته سوم مسابقات لیگ برتر زمانی که  میزبان بازی گل‌گهر و پارس جم در سیرجان بودیم از فدراسیون فوتبال با باشگاه تماسی گرفته شد مبنی بر اینکه آقای ویلموتس این هفته برای تماشای بازی تیم شما و پارس جم به سیرجان می‌آیند و شما مقدمات لازم را برای حضور ایشان در شهرستان سیرجان و تماشای این بازی را فراهم کنید.

جواهری با بیان اینکه حتی شب قبل از این بازی آقای علوی مسئول روابط عمومی فدراسیون اعلام کردند که برنامه‌هایی برای پرکردن وقت آقای ویلموتس در سیرجان پیگیری و برنامه‌ریزی شود افزود: ما همان شب قبل از بازی با حضور وی به منزل یک بانوی پژوهشگر خانم مویدمحسنی در سیرجان که خانه‌ای سنتی داشتند رفتیم، که تجهیزات و وسایل سنتی با قدمت چندین ساله داشته و یک شب خوب و شام کاملا ایرانی را در خدمت سرمربی تیم ملی و هیئت همراه بودیم و بسیار هم به آنها خوش گذشت.

بازدید از معدن گل‌گهر

وی با بیان اینکه روز مسابقه با توجه به اینکه آغاز بازی بعد از اذان مغرب بود، زمان خیلی خوبی در اختیار داشتیم و ما پیشنهاد دادیم از آنجایی که کارگران در معدن گل‌گهر مشغول به‌کار هستند به آنجا برویم و بازدیدی از معدن گل‌گهر داشته باشیم افزود: اتفاقا حضور سرمربی تیم ملی در شرکت و معدن برای کارکنان خیلی جالب توجه بود، شور نشاط خاصی در بین کارکنان شرکت دیده می‌شد و جامعه کارگری ما آن روز خیلی خوشحال بودند.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه همه این‌ها از سوی مقامات بلند پایه فدراسیون درخواست شده بود و آن‌ها بلافاصله پس از بازی، سیرجان را ترک کردند و هیچ ماجرایی مبنی بر پرداخت پول به ایشان وجود نداشت گفت: پس از تکذیب‌های چندین و چند باره از سوی من، متاسفانه برخی رسانه‌ها به این جریان دامن زدند و با پردازش همه این اتفاقات به دنبال نتیجه‌گیری خودشان رفتند.

وی با ابراز اینکه به همین دلیل روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر هم رسما به این قضیه ورود کرد و تکذیبه‌ای را منتشر کرد چرا که واقعا هیچ پرداختی صورت نگرفته است افزود: حتی مدیر دفتر شرکت گل‌گهر در آلمان نیز در گفت‌وگویی با روزنامه ایران ورزشی این پرداخت را قویا تکذیب کرده است.

شیطنت‌های رسانه‌ای

جواهری در پاسخ به اینکه چرا با این وجود باز هم رسانه‌ها به این شایعه دامن می‌زنند گفت: به نظر من برخی رسانه‌ها به دنبال تسویه حساب با مدیران سابق فدراسیون فوتبال هستند و شیطنت‌آمیز و غیرواقعی می‌تواند برای رسانه‌ها نیز گران تمام شده و مخاطبان آنها دیگر اعتمادی به آن‌ها نداشته باشند.

وی تاکید کرد: من با قاطعیت می‌گویم که بین شرکت گل‌گهر و باشگاه هیچ ارتباطی مبنی بر پرداخت پول به فدراسیون فوتبال و یا ویلموتس وجود نداشته و حتی سند منتشر شده در خصوص پرداخت به ویلموتس را هم که در برخی رسانه‌ها منتشر شد را یک سند جعلی و غیرواقعی می‌دانیم.

۴۶

منبع : خبر آنلاین

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *