ماهی مصنوعی: جایگزین های گیاهی بازار انگلستان را طوفان می کند

این غذای دریایی است اما شامل تور ماهیگیری یا دریا نیست ، با گیاه برگرهای پایه فیله ای ، ماهی قزل آلا دودی و میگو مهمترین چیز در پروتئین جایگزین است.

دوبله شده faux fish ، با تولید تکنیک های جدید تولید ، تعداد زیادی از محصولات جدید در حال فروش هستند میگوی زنده از نخود فرنگی و فیله ماهی پوسته پوسته از jackfruit .

تحلیلگران صحنه غذاهای دریایی را” داغ “توصیف می کنند ، زیرا شرکت ها با افزایش فروش شیرهای گیاهی و جایگزین های گوشت سرمایه گذاری را در این منطقه انجام می دهند. تمرکز بر جایگزین های ماهی نیز به دلیل افزایش نگرانی مصرف کنندگان در مورد صید بیش از حد افزایش یافته است ، که توسط مستند محبوب Netflix Seaspiracy .

 سپیده دم ، کرنز ، استرالیا
تمرکز روی جایگزین های ماهی به دلیل افزایش نگرانی مصرف کننده در مورد صید بی رویه افزایش یافته است. عکس: moodboard/Getty Images/moodboard RF
شکل >

تسکو ، که با سرآشپز آمریکایی کار می کند و درک سارنو خود را “راننده گیاه” می نامد ، قرار است دامنه گیاهی خود را با تعداد انگشت شماری از محصولات جدید از جمله ماهی های سبک تایلندی گسترش دهد. کیک و کیک خرچنگ به سبک New England. اقیانوس ها ” جدیدترین محصول آن دودی “زالمون” است که از نشاسته تاپیوکا ساخته شده است و به طرز عجیبی شبیه چیز واقعی است و قرار است اوایل سال آینده به فروش برسد. میگو و کالاماریز آن بصورت آنلاین از جمله توسط Ocado ذخیره می شوند. : //www.theguardian.com/business/2021/oct/06/vrimp-shrimp-nestle-faux-seafood-seaweed “data-link-name =” in link body “> Vrimp by Nestlé . آنها از جلبک دریایی و نخود فرنگی ساخته شده اند ، وعده “بافت و طعم واقعی میگوهای آبدار” را می دهند و ظاهری شبیه به استفاده از قالب های مخصوص با درز خوب روی بدن ایجاد شده است.

Nestlé ، بزرگترین گروه غذایی جهان ، ۳۰۰ نفر دارد که روی غذاهای گیاهی کار می کنند. مارک اشنایدر ، مدیر اجرایی آن ، گفت که در همه گروه های سنی “تغییر قابل توجهی” در جهت خوردن گیاهی ایجاد شده است.

“این فقط یک مد یک فصل نیست ، اشنایدر گفت: “این چیزی است که دارای نرخ رشد بسیار محکم و بلند مدت است.” وی گفت: مردم به دلایل مختلف به غذاهای گیاهی علاقه مند بودند. وی گفت: “با ماهی بیشتر به سلامت مربوط می شود و با گوشت گاو و مرغ بیشتر به محیط زیست مربوط می شود.” به گفته اشنایدر ، غذاهای گیاهی خوشمزه تر می شوند زیرا جایگزین های گوشت و لبنیات امروزه بسیار خوب هستند. پیش از اقلیم Cop26 او گفت که رفتار مصرف کنندگان “بخش بزرگی از معادله” است زیرا انتخاب هایی که ردپای کربن آنها را کاهش دهند “آسان تر از تلاش برای خروج کربن از محصولات موجود ماست.”

تا به امروز ، زمان و هزینه بسیار بیشتری برای ایجاد همبرگرها و ناگت های گیاهی اختصاص داده شده است زیرا بازارهای گوشت گاو و مرغ بسیار بزرگتر است. عامل دیگر این است که رستوران ها سهم قابل توجهی از فروش ماهی و غذاهای دریایی را تشکیل می دهند. Thijs Geijer ، اقتصاددان ارشد ING ، گفت: هنگام غذا خوردن بیرون ، طعم و تجربه مهمتر بود و این امر باعث می شد که جایگزین ها با هم برابر نباشند.

گایجر گفت: تنوع در طعم و بافت در ماهی به این معنا بود که شرکت ها مجبور بودند برای طیف وسیعی از محصولات “چرخ اختراع” کنند ، برخی از آنها – عمدتا استارتاپ ها – بر ماهی تن متمرکز بودند ، که در سوپر مارکت ها به مقدار زیاد فروخته می شود. او گفت که با این وجود ، این دسته “داغ” بود. itemprop = “contentUrl”>

انگشتان ماهی بدون ماهی. عکس: تیم گینی/Alamy Stock Photo

سارنو ، که در تأسیس آشپزخانه شرور و Good Catch و در حال حاضر نوآوری مبتنی بر گیاهان در Tesco را رهبری می کند ، معتقد است غذاهای دریایی alt می تواند به اندازه غذای واقعی مزه خوبی داشته باشد. او گفت که بسیاری از غذاهای دریایی مخلوط ، پوشش داده شده یا پخته یا سرخ شده و “به راحتی بدون هیچ گونه مصالحه گیاهی ساخته می شوند”. به گفته وی ، محصولات تازه انبار شده تسکو ، که شامل انگشتان بدون ماهی Quorn و یک همبرگر ماهی است ، قیمت بسیار بالایی خواهد داشت ، بنابراین با “مبادله آسان” به مشتریان ارائه می شود.

روز جمعه و شنبه اولین نمایشگاه Plant Based World Europe در لندن برگزار شد. این اولین رویداد تجاری در نوع خود در اروپا بود و بیش از ۱۰۰ شرکت در آن شرکت کردند. جنیفر پردو ، یکی از اعضای کمیته راهبری که یکی از بنیانگذاران جک و بری است ، که ماهی برگرهای فروخته شده در لوئیس همیلتون را پشتیبانی کرد Neat Burger زنجیره ای ، گفت ماهی یک منطقه هیجان انگیز بود از آنجا که مصرف ناپایدار بود ، این موضوع امسال برای جوانان به خانه آورده شد by Seaspiracy .

برای اینکه ماهی های مصنوعی واقعاً بلند شوند ، پردو گفت که باید در منوها در زنجیره های فست فود و رستوران های معروف قرار گیرد تا مصرف کنندگان بتوانند ابتدا آن را امتحان کنند ، به این ترتیب راه را برای فروش سوپر مارکت ها هموار می کند. او گفت که طعم برنده خواهد شد. “شما باید مطمئن شوید که طعم ماهی اصیل است ، در صورت وجود یادداشتهای غیرفعال یا طعم تقلبی ، مردم آن را صدا می کنند.”

ماهی فاکس از روز

میگو -استفاده گیاهی از میگو (یا میگو بسته به محل زندگی شما) آخرین پیشنهاد برجسته است از نستله تهیه شده از جلبک دریایی ، نخود فرنگی و ریشه کنیاک و با استفاده از قالب های تخصصی ، ابتدا در سوئیس بومی آن آزمایش می شود.

Filet-no-Fish -نام تجاری بریتانیایی Jack & Bry برگر ۸ پوندی بدون ماهی را که در زنجیره وگان تحت حمایت لوئیس همیلتون فروخته شد ، ایجاد کرد Neat Burger . طعم ماهی کاد را تقلید می کند اما از میوه جک میوه تهیه شده از جلبک دریایی تهیه شده است.

وونا -ماهی تن یکی دیگر از اعضای “پنج بزرگ” است که بیشتر متداول است. در انگلستان خورده می شود نستله سال گذشته Vuna ، ساخته شده از نخود و پروتئین گندم را راه اندازی کرد ، اما هنوز در انگلستان به فروش نمی رسد. شما می توانید “تکه های ماهی تن” را از Good Catch بخرید ، و کنسرو ماهی تن تهیه شده توسط مارک unMEAT نیز در راه است.

زالمون دودی -The مارک هلندی Vegan Zeastar قرار است زالمون دودی را به مجموعه ای که قبلاً شامل Shrimpz ، Kalamariz و Codd است اضافه کند. این نگاه واقع بینانه در مورد غذای گران قیمت از نشاسته تاپیوکا ، روغن کتان و کلزا و “عشق فراوان گیاهی” تهیه شده است.


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *