لوئیس همیلتون می گوید رقیب F1 مکس ورشتاپن طبق قوانین رانندگی نمی کند.

لوئیس همیلتون به رقیب خود در فرمول یک ضربه زد مکس ورشتاپن پس از قهرمانی قهرمان جهان در جایزه بزرگ عربستان سعودی، او را تمایلی به رعایت قوانین و رانندگی او را بیش از حد مجاز توصیف کرد. همیلتون پس از یک نبرد شدید با ورشتاپن که باعث شد این زوج مکرراً در مسیر با هم درگیر شوند و برای برتری رقابت می‌کردند، پیروز شد.

این یک رابطه بداخلاقانه بود که در آن هر دو راننده اتهامات را رد و بدل کردند. در مقابل یکدیگر در رادیو تیم خود. ورشتاپن همیلتون را مجبور کرد از مسیر خارج شود تا پیشتازی را حفظ کند، اما به او دستور داده شد که جایگاه را به راننده مرسدس بنز بازگرداند. در تلاش برای انجام این کار، همیلتون از اینکه چرا ورشتاپن سرعت ماشینش را کند کرده و به عقب ماشینش برخورد کرده و او را “دیوانه لعنتی” خطاب کرده بود، بی اطلاع بود.

اما این رویکرد تهاجمی مکرر ورشتاپن برای دفاع و بیرون راندن همیلتون از مسیر بود که واقعا قهرمان جهان را عصبانی کرده بود. . او گفت: “من در ۲۸ سال با رانندگان زیادی مسابقه داده ام.” «من با شخصیت‌های مختلف زیادی برخورد کرده‌ام و چند نفر در بالای صفحه هستند که به نوعی بیش از حد مجاز هستند. قوانین به نوعی اعمال نمی شوند، آنها به قوانین فکر نمی کنند.

“او مطمئناً بیش از حد مجاز است. من در موارد زیادی از برخورد با آن مرد اجتناب کرده‌ام و همیشه بدم نمی‌آید کسی باشم که این کار را می‌کند، زیرا شما زندگی می‌کنید تا یک روز دیگر دعوا کنید. کاری که من انجام دادم.”

برنده شدن همیلتون به این معنی است که این دو راننده اکنون در آخرین فصل در ابوظبی در آخر هفته آینده با امتیاز برابر هستند. با این حال، این زوج پس از یک مسابقه پر هرج و مرج که با توقف، اتومبیل های ایمنی و حوادث مکرر که مهمانداران و کنترل مسابقه را مجبور به مداخله کردند، این کار را بدون از دست دادن عشق انجام خواهند داد. وقتی از همیلتون پرسیده شد، او معتقد است که ورشتاپن به اندازه کافی خطرناک رانندگی می کند تا به مسابقه خود پایان دهد و او را از مبارزه قهرمانی خارج کند.

>=”dcr-nnoipb”>مکس ورشتاپن (سمت چپ) لوئیس همیلتون را برای برتری در مسیر به چالش می کشد. عکس: فلورنت گودن/LiveMedia/Shutterstock

“ من قطعاً احساس می‌کنم که سناریوهایی وجود داشته که در آن چنین بوده است.» “این اولین باری نیست که مجبور به اجتناب از برخورد می شوم و این همان احساسی است که در آن لحظه داشتم.”

مدیر تیم مرسدس، توتو وولف، بر رفتار ورشتاپن اصرار داشت. فراتر از رنگ پریده بود. رانندگی باید ارزیابی و بررسی شود. سخت است، خیلی سخت است، شاید هم سخت است.

ورشتاپن، که برای رانندگی خود در طول مسابقه و دیگری به دنبال مهمانداران جریمه شد. تحقیقات، انتقادات رقبای خود را خشمگین و رد کرد.

راهنمای سریع

چگونه برای اخبار ورزشی ثبت نام کنم هشدارها؟

نمایش

  • برنامه Guardian را از اپ استور iOS در گوشی‌های آیفون یا فروشگاه Google Play در گوشی‌های اندرویدی با جستجوی «The Guardian» دانلود کنید.
  • اگر قبلاً برنامه Guardian را دارید، مطمئن شوید که از آخرین نسخه استفاده می‌کنید.
  • در برنامه Guardian، روی دکمه زرد در پایین سمت راست ضربه بزنید، سپس به تنظیمات بروید ( نماد چرخ دنده)، سپس اعلان‌ها.
  • اعلان‌های ورزشی را روشن کنید.
آیا این مفید بود؟

«در آن زمان احساسات بالا بود و همینطور است که هست ،” او گفت. من با تصمیمات موافق نیستم، اما نمی‌خواهم زمان زیادی را روی آن تلف کنم، زیرا نیازی نیست از آن تیتر بزنیم. آنها [مرسدس] لیاقت این را ندارند.”


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *