قیمت بنزین انگلیس ۱.۴۰ پوند در لیتر است که بالاترین قیمت در تقریبا یک دهه گذشته است

قیمت بنزین در پمپ های انگلستان ۱.۴۰ پوند در لیتر عبور کرده است که بالاترین قیمت آن است. تقریباً در یک دهه ، افزایش فشار بر مصرف کنندگان به دلیل تورم.

میانگین قیمت های پیش فروش در سپتامبر ۲۰۱۲ به بالاترین حد خود رسید و ۲.۵pa لیتر نسبت به زمان گذشته است. در آوریل همان سال که قیمت جهانی نفت افزایش یافت.

افزایش سریع قیمت عمده فروشی نفت مشکلات زنجیره تامین را تشدید کرده است. برخورد به محوطه جلو پس از صف های سوخت و کمبودهای چند هفته گذشته ، بنزین بار دیگر به طور رایگان در دسترس است-اما هزینه آن به طور متوسط ​​۵ لیتر بیشتر از ماه سپتامبر است.

به گزارش AA ارقام ، متوسط ​​قیمت بنزین بدون سرب ۱۴۰.۲۲ پگ لیتر و دیزل ۱۴۳.۴۲ پیپ است. گازوئیل به کجا می رود “پس از افزایش قیمت عمده فروشی لیتر ۱۰ پی از لیتر از اواسط سپتامبر. بوسدت اظهار داشت: قیمت پمپ های گازوئیل از سپتامبر ۵ پوند در لیتر افزایش یافته است و این نشان می دهد که با توجه به این که هزینه عمده فروشی کمتر است ، پیش بینی می شود.

انجمن خرده فروشان بنزین هشدار داده بود که پس از تخلیه رانندگان بسیاری از ایستگاه ها و باقی ماندن ذخایر کم یا ناموجود ، قیمت های بالاتری در پمپ ها به سرعت ایجاد می شود. این نهاد ، که نماینده مستقلین مستقل است ، تأکید کرد که افزایش قیمت ها ناشی از هیچ گونه “سودجویی” خرده فروشان در بحران خرید وحشت نیست ، بلکه به دلیل عوامل جهانی است.

Brent قیمت نفت خام طی ۱۲ ماه گذشته از ۴۲ دلار (۳۰.۵۰ پوند) در اکتبر ۲۰۲۰ به ۸۴ دلار افزایش یافته است ، زیرا تقاضا در حالی افزایش یافته که روسیه و کشورهای اوپک تولید خود را کاهش داده اند. پوند در ماه های اخیر اندکی در برابر دلار تضعیف شده و دوباره برای خرده فروشان انگلستان گران شده است.

به ایمیل روزانه Business Today ثبت نام کنید یا Guardian Business را در توییتر به آدرسBusinessDesk دنبال کنید div>

هزینه پر کردن مخزن در بریتانیا در یک سال بیش از یک چهارم افزایش یافته است و بدبختی را برای مصرف کنندگان با قبوض انرژی بیشتر و قیمت غذا افزایش می دهد. افزایش می یابد و به فشارهای تورمی اضافه می شود که به نوبه خود می تواند نرخ بهره را افزایش دهد.

افزایش هزینه های بنزین ممکن است جذابیت خودروهای برقی را افزایش دهد ، زیرا هزینه خرید آنها بسیار کم است ، اگرچه قیمت خرید خودروهای الکتریکی باتری جدید بیشتر است. A رکورد ۳۳۰۰۰ ماشین EV در ماه گذشته فروخته شد ، ۱۵ all از تمام خودروهای جدید ثبت شده است.

قیمت های ضبط شده احتمالاً هرگونه احتمال صدراعظم را حذف می کند افزایش عوارض سوخت ، که از سال ۲۰۱۲ مسدود شده است.


منتشر شده

در

اخبار سیاسی, بین الملل, گردشگری

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *