قرص لاغری

قرص لاغری چگونه عمل میکند و بهترین قرص لاغری کدام است

قرص لاغری چگونه عمل میکند و بهترین قرص لاغری کدام است

قرص های لاغری با افزایش متابولیسم و اکسیداسیون چربی ها باعث تسریع در لاغری میگردد، در واقع افزایش گردش خون همراه با دخالت در عدم جذب چربی ها عامل مهمی در کاهش وزن است.

عواملی تاثیرگذار در لاغری به شرح زیر است:

  • افزایش گردش خون
  • رژیم غذایی مناسب
  • مصرف اکسیژن( هوای پاک)
  • ورزش
  • استفاده از مکمل غذایی

امروزه با پیشرفت علم و با استفاده از داروهای محرک نظیر آمفتامین ها باعث کاهش اشتها شده و همین امر سبب میگردد میزان مواد غذایی که افراد در روز استفاده میکنند به شدت کاهش یابد، اما همه ما میدانیم کاهش وزن اصولی با میزان مصرف غذایی و سوخت و ساز بدن تناسب دارد و ورزشکاران با رژیم های غذایی عالی و اثبات شده میتوانند به تناسب اندام ایده ال دست پیدا کنند.

قرص لاغری مناسب برای کاهش وزن

رژیم غذایی مناسب:

در یک رژیم غذایی سالم بایستی هرچیزی که شیرین و یا دارای قند و چربی است از برنامه غذایی خودتان حذف کنید قدم اول در کاهش وزن حذف مواد قندی در بدن است، استفاده از میوه و سبزیجات به صورت ویژه ای پیشنهاد میگردد اما باید توجه داشته باشید که حتی استفاده از میوه های زیاد که دارای قند هستند میتواند برای شما مشکل ایجاد کند پس باید در مصرف میوه هم اصولی رفتار کرد، پیشنهاد میگردد در کاهش وزن از سه یا چهار عدد میوه متفاوت در روز استفاده شود.

شاخص توده بدنی نیز به شما کمک می کند که در مورد سلامت جسمانی خود دقت بیشتری داشته باشید، فرمولی که با استفاده از شاخص قد و وزن تعیین می شود و اگر از حد مشخص بالا و پایین تر باشد، قطعا بدن شما در معرض خطر خواهد بود و باید به فکر جبران کاستی ها باشید.

نان برنج های سبوس دار و انواع غلات و ماکارونی را از برنامه غذایی خود حذف کنید، اما در صورتی که قند خون بالایی دارید بهتر است که آن ها را به صورت کم مصرف کنید. عموما به گفته بیشتر پزشکان برنج سبوس دار هیچ مشکلی برای بیماران دیابتی ایجاد نمی کند.

انواع میوه ها را نیز در طول روز دو تا چهار عدد مصرف کنید، میوه هایی که فیبر بیشتر و جذب قند کم تری دارند گزینه های فوق العاده ایده آل تری برای شما خواهند بود. پس از مصرف آن ها غافل نشوید.

مصرف اکسیژن :

طبیعتا برای افزایش سوخت ساز بدن ما نیاز داریم که از هوای تمیز و پاک استفاده نماییم. پس بهتر است برای ورزش کردن از مکان هایی که از آلودگی هوا دور هستند بهره ببرید.

استفاده از مکمل ها:

مکمل ها غذایی در سرعت بخشیدن به کاهش وزن بسیار موثر هستند اما اینکه چه مکملی بهتر است استفاده نماییم از یک متخصص تغذیه و پزشکان این حوزه مشورت بگیرید، معمولا مکمل های برند معروف میتواند به شما کمک نماید.

چه نوع مکملی برای ما مفید است:

مکمل هایی که دارای مقداری کافئین و سی ال ای هستند برای چربی سوزی و کاهش وزن بسیار ایده ال هستند.

 


منتشر شده

در

اخبار روز, تهران, سبک زندگی, سلامت, مد و زیبایی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *