قتل به علت بدهی /دستگیری قاتل ۷۱ ساله در فارس

قتل به علت بدهی /دستگیری قاتل ۷۱ ساله در فارس
قتل به علت بدهی /دستگیری قاتل ۷۱ ساله در فارس

سردار واعظی در بیان جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۳ روز گذشته، ۳۰ فروردین ۹۹ در پی اعلام یک فقره تیراندازی منجر به قتل در شهر برازجان، سریعا ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان در محل حادثه حضور یافتند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس پس از بررسی های اولیه، متوجه شدند شخصی با هویت معلوم در یک واحد مسکونی بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده و قاتل، فردی ۷۱ ساله بوده و صاحب منزلی است که قتل در آن رخ داده است.

وی توضیح داد: با بررسی های علمی و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان، متهم که فردی ۷۱ ساله بود را شناسایی و بامداد امروز با یک عملیات غافلگیرانه در یکی از شهرستان های استان فارس با همکاری پلیس آن استان دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی از متهم کشف شد.

وی افزود: برابر تحقیقات اولیه مقتول برای طلب مالی خود به منزل قاتل مراجعه و پس از بروز اختلاف، با استفاده از سلاح جنگی به قتل رسیده است.

سردار واعظی در ادامه گفت: متهم نیز در بازجویی های فنی به ارتکاب این جنایت اعتراف و اظهار داشته است که پس از درگیری لفظی با مقتول به دلیل اختلافات مالی با شلیک گلوله وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *