فونت اشتباه بکهام را در مورد هالند تکرار نمی کند

فونت اشتباه بکهام را در مورد هالند تکرار نمی کند

 

 

به گزارش “ورزش سه”، چند روز دیگر شاهد برگزاری انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا خواهیم بود. طی روزهای اخیر، اقدامات کاندیداها برای کسب پست ریاست بلوگرانا حسابی حاشیه ساز بوده است که آخرین آن، نصب پوستر بزرگ تبلیغاتی توسط خوان لاپورتا در نزدیکی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود.

یکی دیگر از کاندیداهای جدی کسب پست ریاست، ویکتو فونت نام دارد. او پیش تر در مصاحبه ای اعلام کرده بود ژاوی یکی از مهم ترین بخش های پروژه ورزشی ماست و در صورت پیروزی در انتخابات، تماس با مسی برای ثبت یک قرارداد جدید، اولویت اولم خواهد بود.

اما این روزها گفته می شود جذب ارلینگ هالند از دورتموند و پیوستنش به بارسلونا، یکی از اهداف پروژه فونت است. اما او نظر دیگری در این خصوص دارد و معتقد است که او اشتباهی را که در زمان لاپورتا در سال ۲۰۰۳ رخ داد را تکرار نمی کند.

فونت در این باره می گوید: در سال ۲۰۰۳، هنگامی که لاپورتا آماده کار در نیوکمپ شد، یک مدیر تازه وارد گفت که اقدامات جدایی دیوید بکهام را از منچستر یونایتد را فراهم می کند، اما در همان موقع کاپیتان انگلیس به تیم رقیب یعنی رئال مادرید پیوست.

فونت گفت که او این کار را با هالند نمی کند و در ادامه به سایت Goal گفت: زمان مبارزات انتخاباتی است بنابراین شنیدن جذب نام های معروف امری طبیعی است اما هواداران باهوش هستند و می دانند که وعده جذب یک نام حیرت انگیز، بارها در طول تاریخ رخ داده است، همانطور که در مورد بکهام در سال ۲۰۰۳ وعده جذب او داده شد.

او ادامه داد: می گویند که ارلینگ هالند پس از خروج به نیوکمپ می آید و وعده به خدمت گرفتن او قطعا جذاب است. با این وجود، بارسا بودجه مورد نیاز برای انجام چنین نقل و انتقالاتی را ندارد و من مشتاقم که از دادن امیدهای واهی و دروغ، خودداری کنم.

فوت در ادامه افزود: اکنون ما باید از جنبه های دیگر برای حضور بازیکنان در بارسلونا علاقه ایجاد کنیم. نسل جدیدی وجود دارد که سزاوار مسئولیت و شرایط مناسب برای تصمیم گیری در این باشگاه است.

یکی دیگر از بازیکنانی که در هفته های اخیر به شدت با انتقال به بارسلونا در ارتباط بوده است، نیمار بازیکن تیم ملی برزیل است. از زمانی که او در سال ۲۰۱۷ با شکستن رکورد نقل و انتقالات به پاریس سن ژرمن پیوست، همواره به دلیل جدایی از بلوگرانا مورد انتقاد قرار گرفت.

فونت همچنان یکی از هواداران این مهاجم ۲۸ ساله است اما او می گوید که نمی تواند نیمار را در کاتالونیا ببیند. او ادامه داد: من او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم، از بازی او لذت می برم زیرا استعدادی ناب است اما باید واقع بین باشیم و کار جذب او غیرممکن است. باید دید که وضعیت باشگاه از لحاظ منابع مالی چگونه است و او احتمالاً حقوق بالایی می خواهد. ما نمی توانیم هزینه این کار را پرداخت کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد نیمار گفت: فراتر از اینکه نیمار چه توانایی هایی دارد، ما نمی توانیم بسیاری از اتفاقات رخ داده در گذشته را فراموش کنیم. ما باشگاه بارسلونا هستیم و باشگاه از هر شخص دیگری مهمتر و بزرگتر است. نیمار ما را ترک کرد، او مدام از بارسلونا شکایت می کند. من فکر می کنم همه چیز واضح است.

در حالی که بعید به نظر می رسد نیمار به بارسلونا بازگردد، اما فونت همچنان امیدوار است که طلسم مذاکرات با لیونل مسی کاپیتان و اسطوره باشگاه را بشکند و او را برای ثبت قراردادی جدید راضی کند و به این وضعیت و بلاتکلیفی در مورد آینده اش پایان دهد.

وی درباره این مهاجم آرژانتینی گفت: ما فکر می کنیم که می توان مسی را حفظ کرد. با توجه به اتفاقات رخ داده در ماه های گذشته، او از باشگاه ناامید شد. اما اکنون اتفاقات دیگری در اینجا رخ داده. عشق او به بارسلونا وجود دارد. مسی همیشه می گفت که می خواهد به فوتبالش در بارسلونا پایان دهد و ناامیدی او بخاطر نبود یک پروژه موفق در باشگاه است.

فونت ادامه داد: این دقیقاً همان چیزی است که ما روی آن کار کرده ایم تا دوباره با تیم های بزرگ رقابت کنیم. این همان چیزی است که دوست داریم به او بگوییم و فکر می کنم مسی به ما فرصتی بدهد. من مطمئن هستم که مسی با دیدن پروژه ای مثل پروژه ما، هرگز به نقطه درخواست جدایی از بارسلونا نمی رسد.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *