فروش بلیت به صورت حضوری در پایانه‌های مسافری زنجان ممنوع می شود

فروش بلیت به صورت حضوری در پایانه‌های مسافری زنجان ممنوع می شود
فروش بلیت به صورت حضوری در پایانه‌های مسافری زنجان ممنوع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، عبدالحسین علی اکبری گفت: فروش بلیت‌های مسافرتی به شکل حضوری در پایانه‌های مسافری استان از اول خرداد ممنوع می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تغییرکاربری پایانه‌های مسافری به محلی صرفاً برای سوار و پیاده شدن مسافران و همچنین تغییر وضعیت پایانه‌ها به شکل کانترمحور به جای غرفه محور بوده که تحقق این امر مستلزم تغییر مکانیزم بازاریابی فروش بلیط شرکت‌های مسافری و خروج فروش بلیت از پایانه‌ها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، گفت: باتوجه به این رویکرد و شیوع ویروس کرونا و همچنین لزوم اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و آغاز فعالیت مجدد پایانه‌های مسافری، فروش بلیت مسافرتی به روش‌های قبلی مغایر با طرح فاصله گذاری اجتماعی بوده و تجمع مجدد مسافران در پایانه‌ها برای خرید بلیت نیز اقدامی مغایر با اصول بهداشتی خواهد بود.

علی اکبری افزود: از اول خردادماه سال جاری، فروش بلیت‌های مسافرتی به شکل حضوری در محل پایانه‌ها ممنوع است و این اداره کل با تشکیل جلسات با تشکل‌های صنفی و شرکت‌های مسافری ضمن تبیین این موضوع از آنان خواسته است تا هرچه سریع‌تر در خصوص تدارکات نرم‌افزاری موردنیاز برای انجام این امر اقدام نمایند.


منتشر شده

در

زنجان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *