فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه مدعی هشدار به ایران شد

فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه مدعی هشدار به ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سنتکام، «کنث مکنزی»، فرمانده ستاد فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه درباره حملات صورت گرفته اخیر در عراق اتهاماتی را مطرح کرد.

به ادعای مکنزی، نیروهای کتائب حزب الله عراق، حمله راکتی اخیر به پایگاه نظامی تاجی را انجام داده‌اند که در نتیجه آن ۳ نفر کشته و ۱۴ نفر نیز زخمی شدند.

مکنزی همچنین مدعی شده است که نیروهای کتائب حزب الله عراق طی شش ماه گذشته، ۱۲ حمله راکتی را علیه نیروهای ائتلاف در عراق انجام داده‌اند.

فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه همچنین حملات شب گذشته و تجاوزات صورت گرفته جنگنده‌های آمریکایی در عراق را در پاسخ به حمله علیه پایگاه ائتلاف ضدداعش عنوان کرده و مدعی شده که در نتیجه این حمله تسلیحاتی و انبارهای متعددی از تجهیزات نظامی متعلق به کتائب حزب الله عراق تخریب شد.

به ادعای فرمانده تروریستی سنتکام، حملات صورت گرفته علیه کتائب حزب الله عراق با هدف تخریب انبارها و منابع لجستیکی نیروهای به گفته او «تحت حمایت ایران» صورت گرفت و آمریکا این حملات را برای دفاع از خود دنبال می‌کند.

مکنزی همچنین در ادعاهای خود گفته است که به ایران و نیروهای نیابتی در عراق نسبت به انجام اقداماتی که نیروهای ائتلاف ضدداعش در این کشور را با خطر روبرو کند، هشدار می‌دهم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *