فراخوان پویش عکاسی «مان» از سوی حوزه هنری کردستان منتشر شد

فراخوان پویش عکاسی «مان» از سوی حوزه هنری کردستان منتشر شد
فراخوان پویش عکاسی «مان» از سوی حوزه هنری کردستان منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، امین مرادی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان، اظهار کرد: خانه عکاسان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در راستای بهره مندی از ظرفیت‌های هنری برای عبور از شرایط به وجود آمده در جامعه به دنبال گسترش ویروس کرونا و همچنین ثبت و ضبط بخشی از خدمات و ایثارگری‌های مدافعان سلامت، از هنرمندان عکاس و علاقمندان به این رشته دعوت می‌کند تا در روزهای شیوع این ویروس به خلق و تولید آثار اقدام نموده و در پویش عکاسی «مان» شرکت کنند.

وی ضمن اشاره به محورهای این پویش، افزود: فرهنگ سازی در زمینه سلامت و بهداشت فردی و مسئولیت‌های اجتماعی در پیشگیری و مبارزه با کرونا، تکریم و تجلیل از ایثار و جانفشانی‌های کادر درمان و سایر گروه‌های درگیر با کرونا، خانواده، جلوه‌هایی از فعالیت‌های داوطلبانه و بشر دوستانه برای کمک به مردم، خرد و آگاهی در روزهای قرنطینه و سفره‌های افطاری و سحری خانوادگی در ماه مبارک رمضان از جمله محورهای این پویش به شمار می‌رود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به مقررات شرکت در این پویش اشاره کرد و افزود: بر اساس این فراخوان، همه افراد می‌توانند با دوربین عکاسی و همچنین گوشی تلفن همراه خود عکس گرفته و در این پویش شرکت کنند، رعایت برخی نکات مهم درباره فوکوس، نوردهی، ترکیب‌بندی و ویرایش عکس در عکاسی برای حضور در این پویش الزامی است و شرکت در این مسابقه برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی در تمامی رده‌های سنی آزاد است.

وی به روش ارسال آثار به پویش عکاسی مان اشاره کرد و گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند ۵ عکس با حجم حداکثر تا یک مگابایت به ایمیل حوزه هنری استان کردستان به نشانی akasiman1399@gmail.com و یا شماره واتس آپ ‏ ۰۹۹۲۲۱۶۰۶۶۵ ارسال کند.

مرادی ضمن اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای دیدن شدن بیشتر آثار تولیدی، عنوان کرد: کلیه شرکت کنندگان در این پویش همچنین می‌توانند آثار خود را با #عکاسی – مان در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند.

وی اظهار کرد: درج نام و نام خانوادگی به همراه نام استان و شهر و عنوان عکس برای تمامی شرکت کنندگان در این پویش ضروری است و هرگونه مسئولیت در قبال آثار ارسالی به عهده شرکت کننده می‌باشد.

وی یادآور شد: خانه عکاسان حوزه هنری استان کردستان، می‌تواند از آثار ارسالی بهره برداری کند و شرکت در این پویش به منزله پذیرش کلیه قوانین و مقررات است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به گاه شمار برگزاری این پویش اشاره کرد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این فراخوان ۲۰ خرداد ماه سال ۹۹ است و بعد از عادی شدن شرایط در جامعه، ضمن برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از ۱۰ اثر برتر با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی، نمایشگاه آثار برگزیده نیز در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.

وی در پایان ضمن اشاره به همکاری سازمان بسیج هنرمندان کردستان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان و اتاق رسانه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان کردستان در برگزاری این پویش، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری این پویش می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان کردستان به نشانی www.artsanandaj.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۸۷۳۳۴۳۶۲۴ تماس بگیرند.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *