فراخوان جشنواره فیلم و عکس «محراب در خانه»

فراخوان جشنواره فیلم و عکس «محراب در خانه»
فراخوان جشنواره فیلم و عکس «محراب در خانه»

به گزارش خبرآنلاین از لرستان،  گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با همکاری شورای اقامه نماز این اداره کل جشنواره فیلم و عکس موبایلی تحت عنوان «محراب در خانه» را برگزار می‌کند.

در فراخوان این جشنواره آمده است:

در شرایط کنونی کشور که برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی نهادهای دولتی و مردمی مانند سایر حوزه‌ها تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است و به ناچار محدودیت‌هایی به دلیل لزوم رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامت آحاد جامعه به وجود آمده است، گروه قرآن و عترت با همکاری شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در نظر دارد جشنواره فیلم و عکس موبایلی را تحت عنوان «محراب در خانه» برگزار کند.

این جشنواره با موضوع عکس از مراسمات مذهبی خانگی به همراه خانواده از قبیل اقامه نماز جماعت، قرائت قرآن و ادعیه و… برگزار می‌شود.

در شرایط شرکت در این جشنواره آمده است: عکس و فیلم با استفاده از موبایل گرفته شود، فیلم‌ها به صورت افقی گرفته شود، هر فرد می‌تواند سه عکس و سه فیلم به دبیرخانه ارسال کند، ارسال تصویر کارت ملی همراه آثار الزامی است و هر فیلم حداکثر ۳۰ ثانیه باشد.

در نهایت هفت اثر برگزیده در بخش عکس و هفت اثر برگزیده در بخش فیلم انتخاب خواهد شد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره پانزدهم اردیبهشت ماه ۹۹ اعلام شده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان‌های سروش، ایتا و واتس آپ به شماره ۰۹۳۰۴۹۱۸۰۴۲ و یا بارگذاری در پایگاه اطلاع رسانی گروه قرآن و عترت به آدرس qlr.farhang.gov.ir ارسال کنند.

۴۶


منتشر شده

در

لرستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *