فاضلی: داور بازی با پیکان ما را وارد بحران کرد!

به گزارش “ورزش سه”، وحید فاضلی بعد از شکست تیمش مقابل نفت آبادان با نتیجه یک بر صفر در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

**امروز ۵۰۰ پاس دادیم
همانطور که همه دیدیم، مالکیت توپ و میدان ۷۰-۳۰ بود؛ اگر آنها یک شوت زدند، ما ۵ موقعیت صد درصد داشتیم. یک پنالتی گرفتیم که گل نشد. من به هواداران حق می‌دهم اما فوتبال خوبی بازی کردیم. حداقل ۵۰۰ پاس دادیم و فوتبال بازی کردیم. به شرف بازیکنان خود درود می‌فرستم که تا لحظه آخر جنگیدند. این توان ماست و کم نیست. نفت آبادان تیم دوم جدول است و یک نفر بگوید چند موقعیت گل داشتند؟ جز شوتی که زدند موقعیتی داشتند؟همه چیز برای ما بود.

**این روزها را در فوتبال زیاد دیدم
بی تجربه نیستم و این روزها را در فوتبال دیدم. نساجی پارسال در ۱۰ هفته آخر چه شرایطی داشت و اگر آن نتایج را نمی‌گرفت چه اتفاقی می‌افتاد؟ به این بچه ها فرصت بدهید. شکل بازی را ببینید. من به هواداران حق می‌دهم. آنها ولی نعمت ما هستند اما منصفانه بازی را قضاوت کنید. برنامه لیگ را ببینید؛ ما فرصت تمرین هم نداریم. متاسفانه فدراسیون هم در این برنامه ریزی به ما ضربه زد.

**زیاری باید ۴ جلسه محروم شود؟
داوری بازی قبلی ما را دیدید؟ الان می‌گویند آقای زیاری داور بازی با پیکان ۴ جلسه محروم شده. من سوالی دارم؛ تیم پیکان یا نفت آبادان بازی صفر – صفر است و می‌خواهد یک گل به ما می‌زند. یکی از بازیکنان ذخیره ما می‌رود داخل زمین و جلوی حمله‌شان را می‌گیرد. به نظر شما چند جلسه محرومش می‌کنند؟ آقای زیاری ۳ موقعیت گل ما را گرفت، دو پنالتی مان را نگرفت و یک گل صد درصدمان را مردود اعلام کرد. بعد ۴ جلسه محروم می‌شود.

**جواب گریه بازیکنم را چه کسی می‌دهد؟
اینجا بازیکن من باید گریه کند. جواب گریه بازیکن مرا چه کسی باید بدهد؟ به خاطر اشتباه این آقا (داور بازی با پیکان) یک تیم وارد بحران شده است.

**به هواداران حق می‌دهم اما…
من دیگر نمی‌دانم چه کاری انجام بدهم؟ از لحاظ فنی کار می‌کنیم و تیم رشد می‌کند. هرکسی انصاف داشته باشد به شرایط بازی نگاه می‌کند. فوتبال است و من ناراحتی هواداران را درک می‌کنم. حال مردم بد است و باید حالشان را خوب کنیم. ولی واقعا بچه ها زحمت کشیدند. موقعیت درست کردند اما فشار روی آنها است. تیم های صد میلیاردی و پرهوادار پایتخت را می‌بینید که در هر دو سه بازی یک گل می‌زنند. من کمی به هواداران حق می‌دهم اما این بازیکنان را حمایت کنید.

**نباید غرور این بازیکنان خرد شود
حامد شیری و مهدی نظری داشتند گریه می‌کردند. اینها بزرگ هستند و نباید غرورشان خرد شود. زحمت شان را کشیده‌اند. خواهش می‌کنم هرچه هست به من بگویید و این بازیکنان را حفظ کنید. اینها سربازان شما هستند. پشت شان باشید. من آمدم و رفتم. دفعه سومم هست.

**ضربه آخر زدن کار هر بازیکنی نیست
مشکل بازیکنان ما مسائل روحی و روانی است. اگر مشکل بدنی باشد، آنها موقعیت هم خلق نمی‌کنند. ضربه آخر زدن کار هر بازیکنی نیست. بازیکنانی که ضربه آخر می‌زنند ببینید قیمت شان چقدر است. مشکل ما هم مسائل روحی است.

**مدیریت و مالک هرچه کادرفنی خواست اجرا کردند
با روح الله باقری خودم صحبت کردم. او به من گفت سپاهان قرارداد نبندم می‌آیم. من بازیکنم را خراب نمی‌کنم. مدیریت و مالک این باشگاه هرچه کادرفنی خواست اجرا کرده است.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *