طلسم لیونل مسی امشب شکسته می شود؟

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا امشب در شرایطی در سن مامس مهمان بیلبائو خواهد بود که همین حالا نیز فاصله ۱۰ امتیازی با اتلتیکومادرید صدر جدولی علیرغم یک بازی بیشتر دارد. نتیجه نگرفتن در دیدار امشب برابر بیلبائو تقریبا اندک امیدهای این تیم برای قهرمانی در لالیگا را از بین می برد و پیروزی در این مسابقه حیاتی است.

طلسم لیونل مسی امشب شکسته می شود؟
طلسم لیونل مسی امشب شکسته می شود؟

اما در شرایطی امید اول گلزنی بارسلونا به لیونل مسی است که او مدت هاست آمار چندان خوبی برابر بیلبائو نداشته است. کاپیتان ۳۳ ساله بارسلونا در پنج تقابل اخیر با این تیم موفق به گلزنی نشده و این اتفاق در سه حضور آخر در سن مامس برای لئو مسی رخ نداده است. پس او امشب به دنبال شکستن طلسم سن مامس و باز کردن دروازه بیلبائو خواهد بود.

اما خود بارسلونا نیز به تبع از روند نامطلوب مسی، چند سالی است در خانه بیلبائو موفق نشان نداده و در سه دیدار اخیر خود در سن مامس، دو بار مغلوب شده و یک بار نیز به تساوی رضایت داده است. نکته نگران کننده برای بارسلونا این است که آنها در این سه بازی حتی یک بار نیز موفق به گلزنی نشده اند و امشب لیونل مسی امیدوار است هم طلسم خودش و هم بارسلونا را در خانه بیلبائو باطل کند. لیونل مسی در فصل جاری در لالیگا کارنامه چندان خوبی از نظر گلزنی نداشته و بعد از گذشت ۱۶ بازی تنها هفت بار موفق به گلزنی شده است.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *