شهر جدید کرمانشاه در حال طراحی است

شهر جدید کرمانشاه در حال طراحی است
شهر جدید کرمانشاه در حال طراحی است

به گزارش خبرنگار مهر مهرداد سالاری عصر امروز سه شنبه در مراسم روز شورا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، ضمن تبریک روز شوراها اظهار داشت: نهم اردیبهشت روزی است که مردم برای عمران و آبادانی شهر و روستا نمایندگان اصلح را برگزیدند و اداره امور را به اعضای شورا دادند.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه اشاره‌ای به ظرفیت نمایندگان و ضرورت استفاده از ظرفیت‌ها داشت و افزود: تا کنون با همدلی و همراهی اعضای شوراها توانستیم در استان به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شوراها باید نیازهای مردم را مدنظر داشته باشند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و در این مسیر از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنند.

سالاری در ادامه اشاره‌ای به موفقیت‌هایی در زمینه کارهای عمرانی در استان داشت و گفت: یکی از اقدامات شایسته آغاز به کار آزادراه بیستون به حمیل و همچنین آزادراه همدان به کرمانشاه است که در حال حاضر پیوست قانون شده و در مرحله جذب سرمایه گذاری است.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه بیان داشت: حاصل یک سال و نیم تلاش در خصوص شهر جدید کرمانشاه، امروز پس از تصویب توسط بهترین مشاورین دانشگاه شهید بهشتی در حال طراحی است که این کار بزرگی برای سرریز کردن جمعیت است.

وی همچنین به موفقیت‌هایی در خصوص راه آهن کرمانشاه، کاهش نرخ تورم، کاهش نرخ بیکاری و … اشاره داشت و افزود: همه این موفقیت‌ها حاصل تلاش‌های اعضای شورای شهر و روستا است.

سالاری خاطر نشان کرد: اعضای شورا با همدلی و همراهی و همچنین تعاملات سازنده توانستند جایگاه اشتغال روستایی را به رتبه سوم برسانند.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه اظهار داشت: مداخلات و اختلاف نظرها در شوراهای اسلامی استان در حداقل میزان خود قرار دارد و می‌توان گفت تنش‌ها و درگیریها در جهت حفظ منافع مردم و پیشرفت و آبادانی است.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۵ هزار و ۳۱ نفر عضو شورای شهر و روستا در استان داریم که ۱۷۶ نفر عضو شورای شهر و ۴۸۵۵ نفر عضو شورای روستا هستند.


منتشر شده

در

کرمانشاه

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *