دبی

شهرهایی که رکورددار صنعت توریست در جهان هستند

صنعت توریست و شهرهایی که رکورددار صنعت توریست در جهان هستند

امروزه صنعت گردشگری به عنوان یکی از پایه های اصلی در اقتصاد هر کشوری به شمار می آید. می توان گفت این صنعت به عنوان رکن اصلی، نقش زیادی را در جذب مشتری در کشورهای گوناگون ایفا میکند. شاید شما هم زمانی بخواهید به عنوان یک گردشگر و توریست ایرانی، تحولی را در اقتصاد کشور ایجاد نمایید و به زیبا ترین و پرجاذبه‌ترین شهرهای جهان سفر کنید. در چنین مواقعی ممکن است شما قصد داشته باشید که در ابتدا از رکورددارترین شهرهای صنعت توریست جهان دیدن کنید. به نظر شما این شهرها که رکوردداران صنعت توریست جهان هستند کدامند؟ شهرهایی که رکورددار صنعت توریست در جهان هستند این صنعت را جایگزین خام فروشی کردند .

همراه ایران امیر  سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل باشید تا شما را با این شهرهای دیدنی و رکورددار آشنا سازیم.

گردشگری

امروزه صنعت گردشگری به عنوان یکی از پایه های اصلی در اقتصاد هر کشوری به شمار می آید. می توان گفت این صنعت به عنوان رکن اصلی، نقش زیادی را در جذب مشتری در کشورهای گوناگون ایفا میکند. شاید شما هم زمانی بخواهید به عنوان یک گردشگر و توریست ایرانی، تحولی را در اقتصاد کشور ایجاد نمایید و به زیبا ترین و پرجاذبه‌ترین شهرهای جهان سفر کنید. در چنین مواقعی ممکن است شما قصد داشته باشید که در ابتدا از رکورددارترین شهرهای صنعت توریست جهان دیدن کنید. به نظر شما این شهرها که رکوردداران صنعت توریست جهان هستند کدامند؟

همراه ایران امیر  سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل باشید تا شما را با این شهرهای دیدنی و رکورددار آشنا سازیم.

دبی رکورددار صنعت توریست جهان | Dubai

دبی یا همان امارات متحده عربی با زیبایی ها و جذابیت های گردشگری منحصر به فردی که دارد خلاقیت و مهارت خاصی در جذب توریست ها و گردشگران در اقصی نقاط دنیا را دارد. این شهر به عنوان رکورددار صنعت توریست جهان، در رده ی چهارم شهر در منطقه خاورمیانه قرار گرفته است.

طراحی های منحصر به فرد در معماری شهر دبی، منظره های خاص و بی نظیر مناطق مختلف آن، چشم اندازهای قابل لمس و دیدنی، همه و همه نشان از قدرت این شهر در صنعت توریست و جذب گردشگران بی شماری است که به آن روی می آورند. در واقع دبی، با داشتن رکورددارترین هتل هایی که دور آن را احاطه کرده اند و همچنین به سبب زیبایی و جذابیتی که در طراحی و ساخت برج معروف آن که به شکل نخل روبه روی هم قرار گرفته است، جای خود را در رکورددار صنعت توریست جهان به تثبیت رسانده است.

 

شهر توریستی دوبی

اگر می خواهید به کشف جاذبه های گردشگری و توریستی دبی بپردازید حتماً سفر به این شهر رکورددار صنعت توریست جهان را فراموش نکنید.

پاریس فرانسه | Paris France

پاریس یکی از شهرهای بسیار پیشرفته و توسعه یافته جهان است که با توجه به رشد چشمگیر آن در صنعت توریستی، گوی سبقت را از سایر کشورهای اروپایی ربوده است.  پاریس که یکی از کلان شهرهای جهان به حساب می آید سالانه حدود ۱۶ میلیون و۱۰۰ هزار نفر گردشگر و توریست به سوی آن هجوم می آورند. طبق این آماری که به دست آمده خالی از لطف نیست که اگر پاریس را در زمره رکوردداران صنعت توریست جهان به حساب آوریم.

پاریس پایتخت فرانسه به عنوان قطب صنعت توریست

شاید بتوان گفت این شهر با جاذبه های گردشگری متنوع و فوق العاده جذابی که در اختیار توریست ها قرار می دهد یکی از محدودترین شهرهای محبوب توریست ها است که هیچ گاه از سفر کردن به آن خسته نمی شوند. زیبایی ها و جذابیت های منحصربه فرد پاریس سبب گشته تا بیشترین سود اقتصادی را از آن کشور خود کند و آن را به عنوان یکی از محبوب ترین شهرهای جهان به توریست ها و گردشگران معرفی نماید.

نمای از شهر پاریس فرانسه

همه مردم دنیا، پاریس را با جاذبه های گردشگریی چون: برج ایفل، موزه لوور، خیابان شانزه لیزه و کلیسای نوتردام می شناسند.

رم ایتالیا | Rome Italy

محال است کسی توریست و گردشگر باشد اما از رم ایتالیا که یکی از جاودانه ترین شهرهای جهان است دیدن نکند. این شهر با قاطعیت هر چه تمام تر به عنوان یکی از شهرهای رکورددار در صنعت توریستی معرفی شده است. ترکیب سنتی و مدرن بودن ساختمان ها و طراحی های رم توجه هر توریستی را به خود جلب می کند. این شهر تاریخی و منحصر به فرد، نمایی سرشار از فرهنگ و تاریخ غنی و متنوع را در معرض دید گردشگران قرار می دهد.

رم پایتخت ایتالیا توریست

اولین چیزی که در شهر رم در ایتالیا از نظر توریست ها و گردشگران، کم به حساب می آید زمان است. زیرا آنقدر زیبایی های متحیرکننده در این شهر بسیار است که فرصت برای بازدید از تمام آن ها هر چقدر هم طولانی و زیاد باشد باز هم کم می آید. اگر اهل سفر کردن و بازدید از جاذبه های خاص و چشم نواز هستیدو شهرهای رکورددار صنعت توریست جهان در اولویت برنامه سفر شما قرار دارند، از رم ایتالیا غافل نشوید.

نماد تاریخی شهر رم

بانکوک تایلند | Bangkok Thailand

سال های زیادی است که بانکوک تایلند در رده رکوردداران صنعت توریست جهان، رتبه اول را از آن خود کرده است. ترکیب زیبا و بی نظیر این شهر در طراحی های رنگارنگ آن هر بیننده ای را به سفر در حال و هوای زمان های گذشته و حال هدایت می کند. غذاهای لذیذ و خوشمزه ای که در حاشیه و کناره های این شهر با جذابیت هر چه تمام تر پخته می شود بیشتر بر حال و هوای این حس زیبا می افزاید.

بانکوک

شب های باشکوه و بی مانند بانکوک باعث شده تا هر ساله توریست های زیادی به سمت خود بکشاند. بانکوک در شب به خواب نمی رود و با روشنایی خاصی که در شهر حاکم می شود هوای خنک و زیبایی های بی نظیرش، لذت خاصی را به مسافران و مهمانان خود هدیه می کند که نظیرش را در هیچ کجای دنیا ندیده باشند.

بانکوک

استانبول ترکیه | Istanbul Turkey

استانبول ترکیهیکی دیگر از رکوردداران صنعت توریست جهان است که تقریباً تمامی مقاصد تفریحی و گردشگری مسافران و توریست های دنیا را برآورده می کند. این شهر که به عنوان یکی از کلان شهرهای اروپا معرفی شده است با داشتن جاذبه های گردشگری بسیاری هم چون: مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی سواحل زیبایی مدیترانه و بسیاری زیبایی های دیگر، هرساله به بیش از ۱۲ میلیون نفر گردشگر در اقصی نقاط دنیا خوش آمد می گوید.

استانبول
استانبول

بارسلون اسپانیا | Barcelona Spain

شهر بارسلون به عنوان پایتخت کشور اسپانیا، یکی از زیباترین شهرهای دنیا با متنوع ترین جاذبه های گردشگری و توریستی است. این شهر نیز رکوردار صنعت توریست وتجارت در کسب و کار خوب، اقتصاد قدرتمند، تجارت عالی، جاذبه های گردشگری منحصر به فرد و بسیاری موارد دیگر دست به دست هم دادند تا بارسلون اسپانیا در رده رکورددار ترین شهرها در صنعت توریست جهان به حساب آید. موزه های زیاد در این شهر حاکی از تاریخ و فرهنگ غنی آن است که هر ساله میزبان بازدید کنندگان بی شماری در اقصی نقاط دنیا است.

اسپانیا

منتشر شده

در

سرگرمی, گردشگری

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *