شاید هرگز سلاحی جادویی در مقابله با ویروس کرونا وجود نداشته باشد

شاید هرگز سلاحی جادویی در مقابله با ویروس کرونا وجود نداشته باشد

 

اعتمادآنلاین| سازمان جهانی بهداشت امروز هشدار داد در حالی که امیدهای زیادی درباره ساخت واکسن «کووید-۱۹» وجود دارد، باید این را در نظر داشت که شاید هرگز سلاحی جادویی در مقابله با این ویروس که تاکنون میلیون‌ها نفر را در سرتاسر جهان گرفتار کرده، وجود نداشته باشد.

«تدروس آدهانوم»،  مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در جلسه‌ای در خصوص این ویروس در یکی از دفاتر سازمان ملل در ژنو گفت: در حال حاضر سلاح جادویی وجود ندارد و شاید هیچ وقت وجود نداشته باشد.

برآوردهای وبگاه «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد تعداد کسانی که در جهان به ویروس «کووید۱۹» مبتلا شده‌اند از مرز ۱۸ میلیون فراتر رفته و تعداد جان‌باختگان در حال نزدیک شدن به مرز ۷۰۰ هزار نفر است.

آمریکا همچنان با بیش از چهار میلیون و ۸۱۳ هزار مبتلا و مجموع قربانیان بیش از ۱۵۸ هزار نفر در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار دارد.

 پس از آن برزیل با دو میلیون و ۷۳۳ هزار و ۶۷۷ مورد ابتلا و ۹۴ هزار و ۱۰۴ مورد فوتی و هند با یک میلیون و ۷۵۰ هزار و ۷۲۳ مورد ابتلا و ۳۷ هزار و ۳۶۴ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

منبع: فارس


منتشر شده

در

اخبار روز, بین الملل

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *