سولسشر: یونایتد برای بازی با PSG مشکل خاصی ندارد

سولسشر: یونایتد برای بازی با PSG مشکل خاصی ندارد

به گزارش “ورزش سه”، درحالیکه منچستریونایتد امشب در خانه خود میزبان PSG است اوله گنار سولسشر از آمادگی شیاطین سرخ برای روبرو شدن با تیم پاریسی خبر داد و درباره آخرین وضعیت ستاره های مصدوم تیمش به خصوص آنتونی مارسیال و لوک شاو توضیحاتی ارائه کرد.

شاگردان سولسشر امشب در بازی ای به میدان می روند که برای این تیم در لیگ قهرمانان اهمیتی کلیدی دارد. آنها بعد از چهار بازی با ۹ امتیاز صدرنشین گروه هستند و PSG با سه امتیاز کمتر در رتبه دوم جدول گروه ایستاده اند. یونایتد برای صعود به یک هشتم نهایی تنها به یک امتیاز نیاز دارد.

در اختیار نداشتن مارسیال و لوک شاو یکی از مهمترین مشکلات سولسشر در روزهای اخیر بوده. دو ستاره ای که در بازی قبلی مقابل ساوتهمپتون نیمکت نشین بودند و پر کردن جای خالی شان برای یونایتد دشوار بوده است.

سولسشر در آستانه بازی امشب گفت: ” آنتونی با ما تمرین کرده و حالش خوب است. او می‌تواند در بازی با PSG به میدان برود. اما بازی کردن لوک در هاله ای از ابهام قرار دارد. اما بقیه بازیکنان ما به جز این دو نفر همه آماده هستند”.

سرمربی یونیاتد در ادامه درباره داوید دخیا سنگربانش که در بازی ساوتهمپتون بین دو نیمه زمین را ترک کرده بود هم گفت: ” داوید امروز خوب تمرین کرد و شرایط خوبی داشت. ما امروز تمرین خوبی داشتیم و از عملکرد بچه ها و آمادگی بدنی شان کاملاً راضی هستیم”.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *