سهمیه آب کنگان متناسب با جمعیت شهرستان افزایش یابد

سهمیه آب کنگان متناسب با جمعیت شهرستان افزایش یابد
سهمیه آب کنگان متناسب با جمعیت شهرستان افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاکنژاد صبح سه‌شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت آبفای استان بوشهر اظهار داشت: همکاری همه مردم و شرکت‌ها، صنایع و دستگاه‌های اجرایی مقابله با کرونا ستودنی است گفت: از آنجایی که تصور می‌شد شرکت‌ها و صنایع پارس جنوبی در عرصه ویروس کرونا بیشترین مشکلات داشته باشد اما با همکاری همگانی به ویژه منطقه ویژه پارس جنوبی، شیوع این ویروس در منطقه کنگان و عسلویه مدیریت شد و خوشبختانه تاکنون مشکلاتی ایجاد نکرده است.

وی با تاکید بر حل مشکلات آبرسانی در شهرها و روستاهای این شهرستان افزود: نوسازی و اصلاح شبکه آبرسانی در شهرها و روستاهای کنگان یک نیاز اصلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم در فصل آب در کنگان به نوسازی و اصلاح شبکه اختصاص می‌یابد افزود: جدا سازی آب شرب و فضای سبز مورد توجه ویژه قرار دارد که در این راستا شهرداری‌ها در توسعه فضای سبز از آب چاه استفاده می‌کنند.

فرماندار کنگان با قدردانی از توجه و نگاه ویژه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در توجه به حل مشکلات آب این شهرستان تصریح کرد: با توجه به تابستان پیش‌رو لازم است توجه ویژه به مطالبات مردم در تأمین آب شود تا فصل گرما بدون هیچ مشکلی پشت سر گذاشته شود.

پاکنژاد، کنگان را شهرستان را مهاجرپذیر دانست و بیان کرد: سهمیه آب این شهرستان مربوط به سال‌های گذشته است اما جمعیت امروز کنگان چند برابر آن زمان شده که افزایش سهمیه کنگان از درخواست‌های مهم و بحق مردم است.

وی از همکاری‌های شرکت پتروپالایش کنگان در برنامه‌های شهرستان و نگاه ویژه مثبت این شرکت در خصوص حل مسائل نیز تقدیر کردند.


منتشر شده

در

بوشهر

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *