سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت چهار رکن مهم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان زارع در جلسه ستاد انتخابات استان با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه بهتر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان رویداد مهم سیاسی- اجتماعی، بیان کرد: اتحاد و انسجام ملی، کلید واژه‌های مهمی است که همواره در فرآیند انتخابات در قالب قانون مداری و رعایت اصل بی طرفی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی «گام دوم انقلاب اسلامی، قانون مداری و بی طرفی و انسجام ملی» را شعار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: توجه به این سه اصل مهم باید در سرلوحه عملکرد تمامی مجریان و فعالان برگزاری انتخابات قرار گیرد.

استاندار گیلان با تأکید بر اصل بی طرفی، افزود: هرگاه تمکین مسئولان به قانون، به مردم ثابت شود اعتماد عمومی نیز افزایش یافته و بالا رفتن سطح مشارکت را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت چهار رکن مهم در انتخابات است، تصریح کرد: سلامت و امنیت به عنوان اولویت و وظیفه ذاتی مسئولان به شمار می رود اما مشارکت و رقابت وظیفه ملی همه آحاد جامعه است که همگان باید به آن توجه داشته باشند.

زارع بر ضرورت افزایش سطح رضایت مندی مردم با توجه به نیازمندی‌های آنها تأکید و بیان کرد: رضایتمندی مردم از مسئولان موجب رغبت افزایی جهت مشارکت‌های مدنی می شود.

استاندار گیلان با اشاره به لزوم همکاری لجستیکی، تجهیزاتی و تامین نیروی انسانی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های دولتی و اجرایی وظیفه دارند در این زمینه همراه و همگام با فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها عمل کنند و اجازه ندهند کوچکترین وقفه ایی در این زمینه احساس شود.

استاندار گیلان از مدیران و عوامل برگزاری انتخابات خواست تا پایش مستمری درباره فرآیند برگزاری انتخابات از مرحله زیرساخت تا اجرا داشته باشند و نسبت به برگزاری جلسات در همه شهرستان‌ها اقدام کنند.


منتشر شده

در

گیلان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *