سفرهای سران قوا تشریفاتی نباشد

سفرهای سران قوا تشریفاتی نباشد

 

سفرهای سران سه قوه به شهرستان‌ها و استان‌ها که از زمان احمدی‌نژاد باب شد، اگر ماحصلش عدالت و رفع تبعیض باشد، حیاتی و الا تشریفاتی است. مگر نه این که در مجلس در رابطه با اعتبارات تصمیم گیری می‌شود؟ در این اعتبارات، سهم هر استان مشخص می‌شود. این که واقعا این اعتبارات به مردم تعلق بگیرد و در راه عمران و آبادانی خرج شود، سفر سران قوا به استان‌ها برای شنیدن صدای مردم و برقراری عدالت و در راستای همان اعتبارات باشد، لازم است و گرنه تنها هزینه‌ای برای کشور ایجاد می‌کنند.

همین سفری که رئیس یک قوه می‌کند، مقدار زیادی هزینه بر عهده کشور می‌گذارد. اگر که قرار باشد این سفرها بی‌نتیجه بوده و در جهت تحقق عدالت نباشد،هیچ ارزشی ندارد. بنابراین، باید کارهای اساسی را در مرکز انجام دهیم و مسئولان مقداری از وقتشان را برای دیدار با مردم بگذارند.

تا وقتی که تبعیض، اختلاف طبقاتی، بیکاری، فقر، تورم و … در کشور رواج داشته باشد، این سفرها هیچ تاثیر عمده‌ای جز این که مسئولان بگویند ما فلان جا رفتیم، ندارد.

همه مسئولان علی الخصوص سران سه قوه باید برقراری عدالت و رفع تبعیض را در دستور کار خود قرار دهند و گرنه این بازدیدها ارزش آن چنانی ندارند.

اگر این سفرها جنبه تشریفاتی داشته باشند و مردم خبری از رفع تبعیض نبینند، جز بدبینی حاصلی برای مردم ندارد. مردم می‌گویند که اگر رئیس فلان قوه بیاید، مشکلات ما حل می‌شود و هنگامی که این مشکل حل نشوند، طبیعتا بدبین می شوند.

* نماینده  سابق مردم پاکدشت در مجلس

۲۷۲۱۵

 

اخبار سیاسی | بلیط اتوبوس , بلیط هواپیما , بلیط قطار | خرید شارژ , خبر فوری , درج آگهی رایگان


منتشر شده

در

اخبار سیاسی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *