سرمربی تیم ملی فوتسال به یاسوج سفر می‌کند/ قرعه‌کشی جام بزرگ فوتسال شهر پاک برگزار شد

سرمربی تیم ملی فوتسال به یاسوج سفر می‌کند/ قرعه‌کشی جام بزرگ فوتسال شهر پاک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، امروز با حضور دو تن از اعضای شورای شهر یاسوج، رئیس تربیت بدنی شهرستان بویراحمد، مدیران  سازمان های شهرداری و اعضای کمیته اجرایی جام بزرگ فوتسال شهر پاک و همچنین با حضور سرپرستان تیم های شرکت کننده، قرعه کشی این مسابقات در محل شهرداری یاسوج برگزار شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یاسوج در این آئین گفت: هدف از برگزاری مسابقات فوتسال جام شهر پاک ایجاد روحیه شور و نشاط در میان جوانان است.

علی اکبری تبار با بیان اینکه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج توجه ویژه ای به موضوعات ورزشی دارند، گفت: این مسابقات بخاطر حضور ۵۶ تیم از مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و استان های فارس، اصفهان، همدان و خوزستان بزرگترین مسابقات است که در شهر یاسوج برگزار می شود.

وی بیان کرد: تیم ها در قالب ۱۴ گروه ۴ تیمی طی یکماه به رقابت خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال به یاسوج سفر می کند

رئیس حام بزرگ فوتسال شهر پاک همچنین از دعوت سرمربی تیم ملی فوتسال برای حضور در مراسم افتتاحیه این بازی ها خبر داد و گفت: با هماهنگی های بعمل آمده محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مراسم افتتاحیه این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج ادامه داد: مراسم افتتاحیه مسابقات روز شنبه اول دی ماه در سالن ورزشی پوریای ولی شهر یاسوج برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه در خور و شان مسابقات و شرکت کنندگان تدارک دیده ایم که با برنامه های فرهنگی و اجرای موسیقی همراه است.

اکبری تبار همچنین از نامگذاری سالن ورزشی شهرداری به نام شهر پاک خبر داد و گفت: بجز بازی افتتاحیه، سایر رقابت ها در سالن ورزشی شهر پاک شهرداری یاسوج واقع در بلوار شهید جعفر رواز پاین تر از جمعه بازار برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: از بازیکنان هم استانی شاغل در لیگ برتر فوتبال هم برای مراسمات افتتاحیه و اختتامیه جام دعوت شده است.

علی اکبری تبار خاطر نشان کرد: برای بازی فینال نیز از علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان دعوت کرده ایم که در روز پایانی رقابت ها حضور داشته باشند.

جوایز ویژه برای تماشاگران 

رئیس حام بزرگ فوتسال شهر پاک با دعوت از علاقمندان برای تماشای این مسابقات بیان کرد: برای استقبال هر چه بیشتر از این مساباقت هر شب به قید قرعه هدایای ارزنده ای به تماشاگران اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در حاشیه برگزاری این مسابقات موضوعات مهم و مسائل روز مربوط به فرهنگ شهر نشینی با رویکرد شهر پاک در قالب بسته های فرهنگی ارائه خواهد شد.

اکبری تبار خاطرنشان کرد: همه مقدمات برای برگزاری مسابقات با کیفیت بالا آماده است و از همکاری و اهتمام شهردار یاسوج، اعضای محترم شورای شهر، مسئول تربیت بدنی شهرستان بویراحمد، مسئولین هیات های فوتبال، ورزش های همگانی، پزشکی ورزشی، بسیج ادارات، دستگاههای امدادی و مجموعه مدیران ستادی شهرداری، اصحاب محترم رسانه و همه کسانی که نقشی در برگزاری این مسابقات داشته اند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

گفتنی است؛ فرشید بابایی دبیر اجرایی جام بزرگ شهر پاک نیز در آئین قرعه کشی این برنامه، مقررات و ضوابط اجرایی این مسابقات را برای سرپرستان تیم ها قرائت کرد.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

کهگیلویه و بویراحمد

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *