سرمربی الشرطه: باید در مقابل استقلال سخت بجنگیم

به گزارش “ورزش سه”، عبدالغنی شهد سرمربی الشرطه عراق تأیید کرد که تیمش فردا یکشنبه یک تقابل بسیار دشوار در مقابل استقلال ایران خواهد داشت.

شهد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه گفت: این یک تقابل سرنوشت ساز برای ماست و ما باید در این بازی پیروز شویم. اگر می خواهیم کارمان برای صعود از این گروه به اما و اگر و بخت و اقبال کشیده نشود، باید استقلال را شکست دهیم.

وی افزود: ما باید در بهترین شرایط خودمان قرار بگیریم و با تمام قدرت برای پیروزی بازی کنیم.

شهد ادامه داد: ما فقط به پیروزی فکر می کنیم و از اهمیت مسابقه و قدرت حریف اطلاع داریم و برای رسیدن به این مهم باید بجنگیم. بازیکنان ما در بهترین حالت خود برای رویارویی با استقلال قرار دارند.

وی ادامه داد: وضعیت این گروه پیچیده شده است و دومین تیمی که می تواند از این گروه به دور یک هشتم نهایی صعود کند، بین ما و استقلال است. باید بلیط صعود به دور بعد را از آن خود کنیم و این نیاز به تلاش زیادی از سوی بازیکنان دارد. اعتماد به نفس و توانایی آنها برای رسیدن به هدفی که داریم، بسیار زیاد است. سعی می کنیم به عنوان اولین تیم عراقی، از گروهمان در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی در مورد وضعیت علا علی مهاوی بازیکن ملی پوش الشرطه و حضورش در بازی فردا گفت: او یک بازیکن عالی است و تیم من با تمام بازیکنانی که در اختیار داریم، برای بازی با استقلال آماده است. ما فردا خواهیم دید که برای انجام این مسابقه به چه کسانی نیاز داریم و در خصوص رسیدن علا علی مهاوی تصمیم گیری خواهیم کرد.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *